Fredag

Hej min kära blohgg ännu en dag i mitt liv! Igår hann jag inte skriva här i min blogg då det var fullt upp hela dagen..
Man ska hinna med allt annat i mellan dagarna också...
Igår när jag vaknade åt jag frukost som vanligt och åkte in till stan fram till jobbet och lämnade lite papper som skulle in nu, sen hem till bästa vännen  Anita och fikade, vi har inte träffats sen jul då det har varit mycket runt omkring mig och henne just nu...
Vi pratade och skrattade och hade kul som vanligt, är så himla glad att jag har så fina vänner som jag har idag, det är jag jätte tacksam för...
Dom som finns runt mig idag är inte alls människor som pratar och hittar på saker utan att ta reda på sanningen utan dom är redan helt sanna, rena och fina, som jag kan lita på, jag har jätte svårt att lita på andra människor idag....
Jag vill ha det livet som jag har idag, som är lugnt och skönt och med vänner som är positiva och som man kan ha skoj med...
Jag känner att man mår så himla mycket bättre om man umgås med raka ,ärliga vänner, för det som var har varit och det som är idag ÄR ju nu!
Jag har bara såna idag som jag kan lita på, som jag kan ha skoj med och som jag känner att jag är trygga med...
Dom som jag kan ge positivt till och dom kan ge mig det tillbaka..
Vad ska man med negativa människor i sitt liv till, som bara får en att inte alls må bra?
Jag älskar det jag har idag, och jag släpper inte in vem som helst längre i mitt liv, för jag vill ha det fina som jag har idag, jag vill inte ha nåt skräp mer....
Jag har blommat ut ifrån en knopp till en fin blomma och jag lever livet precis som man ska leva sitt liv nu...
Jag har slagit ut och förstått vad det här livet innebär äntligen, och hur man ska leva för att verkligen få må bra!

Man ska vara med dom som man trivs med och som man verkligen får skratta och ha skoj med, med dom som inte skiljer på en och väljer bort en, då mår man bäst...
Träffade min fina släkting också...
Sen handlade jag lite på hemvägen det som fattades HEMMA TROTS ATT DET INTE KNAPPT VAR NÅT ALLS HIHI...
VÄL HEMMA IGEN LAGADE JAG MAT, OCH DET BLEV POTATIS OCH KÖTTBULLAR, GRÄDDSÅS OCH GRÖNSAKER SOM VAR MUMMA...
Diskade och fixade lite, var lite småförkyld fortfarande men det går väl över antar jag till slut..
Blev tvungen att åka in till akuten en sväng då jag fick så djävla ont, men idag känns det lite bättre, kurer som fungerar är alltid bra hihi..
Charlie hade köpt en ny jacka igår så hon ringde och frågade om jag kunde föra över pengar då hon inte hade några kvar så jag gjorde det så hon skulle kunna köpa den, var gör man inte för sin dotter ?
Hihi..
Idag är jag lite dov i huvet men det går nog över snart...
Älsklingen har varit till soptippen med Lollo en sväng och hjälpt han nu när han har skadat sig så hemskt.....
Men nu mekar han med sin 240 igen då den ska användas på Cruisingen antar jag, inte kul att komma i en ny bil dit inte...
Jag dricker mitt goa kaffe och njuter av mitt liv jag och har det bara bra, hihi, nja om man nu kan säga det så när man har ont..
Igår när jag åkte hem höll jag på att smälla med 2 rådjur som sprang ut precis framför min bil men jag hann bromsa, det är det som är bra med att man kör ordentligt och inte som en idiot...
Så nu behövde jag inte köra på dom stackrarna...
I morgon kommer älskade Charlie hem igen, gud vad skönt, har saknat henne så himla mycket, så nu äntligen är hon hemma igen..
Snart är ledigheten slut så älsklingen börjar jobba igen och jag också fast jag har gjort några skift fast han har varit ledig, men vi har fått njuta av tiden tillsammans och vi har hunnit med en massa här hemma och han med bilarna såklart!
Men det har varit så skönt med ledighet nu ett tag tillsammans och fast vi börjar jobba igen så kommer jag fortsätta leva så här det nya året som nu precis har traskat in i våra liv, och jag känner att detta år är ett speciellt år, så det gäller att vara noga med vem eller vilka man släpper in i sitt liv i år, och det är bara upp till mig själv att bestämma vem eller vilka som jag vill ha i mitt liv helt och hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0