Torsdag

Hej kära bloggen ännu en dag då jag får andas och må bra! Vaknade i morse när älsklingen varit iväg och hämtat nya kompressorn som han har köpt, en större än den han har förut, alltid bra att ha så man kan göra allt här hemma, och han fick ta min bil då han inte har nåt drag på sin hihi..Ibland är det bra att man har det han inte har, för han har ju alltid allt annat hihi..
Då menar jag ALLT annat hihi...
Klev upp och dotter Bella kom på kaffe, provade nya chockochinon och tyckte den var kanon god, sen fastnade hon i mitt Flappy bird spel, som jag har i telefonen som folk är helt galna och tokiga i och jag kan inte ens förstå det för det är inte ens kul på riktigt!
Ja, ja alltid roar det nån då!
Hängde en maskin med tvätt och plockade ihop lite här hemma när Bella hade åkt hem....
Igår kväll jobbade jag ett skift igen, och det blev en massa goa skratt och tok, hihi....
Jag älskar mitt jobb och mina underbara arbetskamrater....
Inget skit och bara vanliga ärliga goa människor där...
Idag ska jag åka in till stan en sväng och färga håret, ska bli så skönt äntligen att få ny färg i håret....
Och nästa vecka ska jag åka och klippa mig hos min bästa frisör som finns...
I morgon är det alla hjärtans dag och jag och älsklingen ska äta på China, som vanligt då hihi....
Det är inte första gången som det blir China mat och inte sista heller antar jag när man har en sån romantisk man som jag har och har lyckats hitta....
Ska bli så gott och mysigt förstås....
Förut har jag inte tyckt om alla hjärtans dag alls, av nån konstig anledning kan man tycka men jag har väl haft anledning förmodligen att inte göra det, men idag är det som om jag längtar till såna dagar då vi alltid hittar på nåt skoj eller mysigt...
Jag har nog hittat den man som är det  mest fantastiska och romantiska som finns, som är det snällaste och goaste som finns....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0