Torsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade och var så himla trött i morse, jobbade kväll igår men det var skönt att komma till jobbet igen då jag har världens bästa arbetskamrater.....
Sen när jag kom hem på kvällen hade min älskling gjort räkmackor så det var bara att sätta sig ner och mysa och äta, han är fan världens goaste karl alltså, han är guld värd, så självständig och har ett tänk som man ska ha som en vuxen man..
Men han har fått lärt sig ifrån början hemifrån också och det är så skönt!
Så igår rensade jag mer täcken och kuddar, vad ska vi med allt till egentligen så nu har jag gett bort massor igen och vips vilken plats vi fick!
Nu ska jag rensa min garderob också då jag ska iväg med tjejerna på Lördag och shoppa i Borlänge få se om man hittar nåt nytt..
Den här månaden fick jag mer i lön än vad jag hade räknar med så det räckte att lägga undan litet också, det är bra, för det är alltid bra att ha en buffert...
Kostnaderna blev mindre nu, så lite har jag över varje månad nu...
Då kan man unna sig lite själv också!
Idag har vi skruvat isär garderober och burit ut i garaget, det blir så himla stort i sovrummet nu när vi får upp nya tapeterna och rummet blir som nytt igen!
Idag är jag ledig vad jag vet i alla fall och har min egen tid som jag tycker är så skönt.....
Åkte in till stan en sväng och handlade lite, gjorde några fynd till mitt hem igen, oh det kommer bli så fint och mysigt!
Fikade hos Anita och hade många skratt som vanligt,hihi...
Livet ska berikas av människor som ger en energi och inte tar som negativa gör så det så!
Sen finns det ju människor som saknar det jag har tydligen eftersom dom bryr sig i mig av nån anledning, kul att veta att jag betyder mer än dom själva....
Träffade Fia också idag, det var skoj, det var ett tag sen det också...
hem mot kvällskvisten och sitter
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0