Torsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade dödens trött i morse och det var bara att masa iväg sig i slö fart till jobbet...
Kom hem och skottade hela gården själv, fick skäll av älsklingen (såklart)..Hihi..
Han tycker absolut inte om att jag gör så för då får jag värk i flera dagar sen..
Idag lagade han sin goa pizza till middag och efter vi hade ätit ringde min dotter Bella och frågade om jag ville följa med in till stan och handla, så jag gjorde det, det blev lite smått och gott och nu är frysarna propp fulla (igen) så nu kan jag inte handla nå mer, men då blir det lite mer över till annat denna månad hihi..
Charlie har flyttat till sin pappa nu igen, men det känns faktiskt riktigt bra, dom är så himla lika båda två i både utseende och sätt så dom trivs nog som fiskarna i vattnet tillsammans...
Dom gör mer saker och här sitter hon bara inne och pratar i telefonen och vill aldrig göra nånting..
så det blir nog bra...fast hon är ju inte alls så trevlig mot mig nu men det har nog med umgänget att göra...
Jag känner i alla fall att jag kan få leva mitt liv nu och få unna mig också nånting ibland, så allt blir lite lättare nu i alla fall...
Så nu blir det renovering här hemma igen då hihi..
Har kollat på tapeter och hittat en vit tapet med gråa änglar på som jag naturligtvis skulle få ha, som vanligt enträgen vinner hihi..
Ja, dagen har varit bra som vanligt, och livet går framåt igen, nu kommer vi få massor av plats igen, ska bli skönt...
I nästa vecka fyller mitt goa syskonbarn år igen, han är så go och mysig men han är hos min bror då så Jean sa att jag får komma och fira han sen när han är hos henne, ska bli så kul att träffa mina underbara syskonbarn igen hihi..
Det är tur att jag har min kärlek som stöttar mig i allat och som är det finaste som hänt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0