Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag! I morse när jag vaknade så hade mitt hjärta redan klivit upp, jag var bättre idag i mina lungor, men inte riktigt bra än...
Det finns dom som har det värre än mig och dom som mår mycket dåligare än vad jag gör pga vissa omständigheter men tänker lite på andra som inte får mår bra!
När jag hade ätit frukost så gick jag upp och började rensa gardiner igen, så det ska bli klart nån gång!
Sen la jag ner det i två stora sopsäckar som jag inte behöver längre och sparade det som jag använder idag ,då jag har köpt mycket nytt och fint och vill inte ha allt det som är historia kvar i mitt liv längre...
Jag har ju börjat nåt nytt och väldigt fint nu och jag ser allt på ett helt annat sätt idag och har en helt annan smak idag!
Älsklingen åkte iväg till jobbet och jag åkte upp till Manzanares igen och fick 4 nya nålar i öronen, men jag var bättre sa han idag men inte riktigt bra än, sen åkte jag in till stan till Anita och lämnade en varsin sopsäck med alla gardiner åt henne och Carin..
Janne var också där så vi pratade en hel del och han säger som alla andra säger idag av mina vänner  som jag har att jag är alltid  så himla glad och att det syns att jag mår så bra idag och trivs med livet, det är det minsta jag kan säga att jag gör hihi, jag trivs som en prinsessa på ett stort fint slott!
En man som älskar mig för den jag är, en helt underbar familj med 7 barn och en hel del barnbarn som jag älskar över allt annat, och fina härliga vänner som gör mitt liv helt fullbordat...
Och en bror som jag sakta men säkert fått tillbaka på ett sätt..
En svärmor och svärfar som är värda guld, lugna och trygga och snälla och rara...
Kan man vara lyckligare än jag då?
Hade aldrig kunnat tänka mig att ett liv kan vara såhär?
Jag är inte van att få ha det så bra och få gå som jag vill och göra vad jag vill!
Jag är som en fri fågel idag och ibland träffas inte jag och min karl på hela veckan fast vi bor under samma tak, men det gör inget då man får längta och sakna och då får man mysa desto mer när man träffas sen igen!
Ja, alla ska få ha det bra och få må bra och vara i ett kärleksfullt förhållande,  bli älskad av nån och ingen ska behöva leva i nåt som man inte vill eller känner sig tvingad kvar i...
Det finns så fula fiskar i vår värld som sårar och gör den andra partnern ledsen och besviken..
mMan kan inte både ha kakan och äta upp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0