Söndag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade vid 9 i morse och sängen var tom bredvid mig hihi, älsklingen var redan ute i garaget och målade vingen till sin bil...
Klev upp och åt frukost och han kom in, hade glömt bort tiden hihi men då fick jag lite egen tid i alla fall, det var skönt...
Igår hann jag inte skriva här för älsklingen kom med en överraskning och vi åkte till Borlänge en sväng, var in på Biltema och Claes ohlson och Ikea och hittade lite smått och gott, jag fick en slant av han att handla för till mig själv , min bästa goa man...
Men jag köpte ju naturligtvis inte nåt till mig själv utan det blev till hemmet istället,  och så åt vi på Max mumma, sen när vi kom hem åkte vi till svärrmor och svärfar och fikade lite, och sen på kvällen kom dotter Bella förbi och drack kaffe och var kvar en bra stund. vi hade köpt med ett mammut bord åt Wilma som hon hämtade...
Idag var Bella och Roy här och mina härliga barnbarn, Wilma var lite hängig än men är lite bättre, så jag skulle laga mat och frågade om dom också ville ha, så dom stannade och åt här idag, det blev kotletter i creme fraiche och grädd, oelek,vitlök och soja i ugnen och sen potatis till det, det var mumma och Roy tyckte att det var kanon gott och jag o Bella tyckte att det var lite starkt men gott ändå....
Sen bytte jag gardiner på övervåningen och det blev så himla bra, och älsklingen tyckte att det blev kanon bra och fint..
Han ser allt och är så snäll och tycker att jag gör så fint i hemmet!
Sen rensade jag i garderoben med täcken och kuddar och tog ur det som jag inte ska ha kvar, så nu blir det att köra iväg det i morgon...
Jag har hunnit med massor idag och älsklingen fattar inte att jag hinner   med allt hahahahah..
Jag är väl flexibel hihi...
Sen var Pan förbi en sväng och sen Lollo och fikade idag....
Nu är det kväll igen och snart dax att krypa ner på en varm härlig arm och sova gott i natt...
Hos värlens bästa man....
I morgon ska jag in till stan en sväng och träffa Anita och Carin igen, få många goda skratt som alltid..
Alltid lika härligt att träffa dom....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0