Söndag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt innehållsrika liv! Vaknade vid 9 och kaffet var klart och det luktade så gott, tittade upp och älsklingen sa ""god morgon"" som alltid med ett vackert leende på läpparna, som alltid (världens finaste och vackraste leende) Han kröp ner en stund bredvid mig i sängen och kramade mig, är så himla mysigt.....
Myste en stund med varandra och fick höra en massa fina ord.......
Kärlek är så fint om den är på riktigt!
Klev upp till slut  och tog frukost och drack kaffe, kokade mitt goda bark-te hihi som jag inte alls tycker är gott nu då men ett måste tyvärr..
Älsklingen gick ut i garaget som vanlig hihi, och jag satt mig här vid datorn när jag nu har tid för det....
Det har man ju inte alltid kan man ju säga!
Igår var vi och tittade på nya tapeter igen fast älsklingen sa förut att han inte vill tapetsera nå mer man jag vann igen hihi, nu blir det en jätte fin ängel tapet i sovrummet som ska passa in med mina fina änglar som jag älskar att ha framme....
Han är suveränt duktig på att tapetsera må jag säga!
Han är duktig på allt..
Idag är jag ledig (tror jag i alla fall) men det kan man aldrig veta, rätt som det är kommer det ett sms att man ska ut och jobba, men annars ska jag bara slappa idag...
Jag ska laga vitlöksmarinerade fläsk-karre idag med potatis, oh vad mumma det ska bli!
I morgon börjar en ny vecka med nya härliga utmaningar igen och jobb såklart och många härligt goa skratt kommer det bli på fritiden med bästa vännerna...
Pratade med ett medium igår som tyckte verkligen att jag ska gå den där kursen som jag har anmält mig till, öppna sig mer är bara bra, har flera människor som vilar där uppe i himlen bland våra vackra änglar som har budskap till mig, men hittills har jag fått ta hjälp av att få budskapen till mig men snart kommer jag att klara det själv, ska bli så spännande. jag är verkligen mogen för det här nu...
Känns bra att mamma är trygg nu med mig och sagt att hon ser att jag är lycklig för en gångs skull, eftersom hon var orolig i många år då jag levde i hårdhet, och mycket oro...
Förut har ja (som alla mina vänner säger) varit innesluten i mig själv och inte mått bra varken i det jag levde i eller med mig själv så jag kunde inte öppna mig helt enkelt, fick alltid pikar om att jag var knäpp, men idag lever jag i ett lyckligt och kärleksfullt förhållande som får mig att känna mig så öppen och så glad jämt...
Jag får känna mig vacker och omtyckt igen, vilket jag inte gjort på många, många år...
Levde i ständig oro,och ständiga hotbilder, med ständig skräck i mitt liv....
Men hittar man sin stora kärlek mår man väl bra antar jag!
Tänk att få ligga på en varm arm av den som man är älskad av, att bli omhållen hela natten och få älska nån som älskar en så oerhört gränslöst?
En man som man kan krypa nära och få ha närhet till, en man som älskar mig för den jag är....
Det sägs ju att kaffe utan grädde är som (kärlek utan kyssar) och det stämmer nog kan jag säga...
Men kärlek ska vara med en riktig man, som är en man, ser ut som en man, jag är svag för män med hår på bröstet men det är riktiga män det....
Älsklingen är ute och blästrar lite provar nya kompressorn som går kanon bra, han är så glad nu så..
Det är han värd min stora kärlek....
Jag ska bara vara (jag) idag.....
 
 
 
 
 
 
 
 
Till den vackraste ..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0