Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade redan vid halv 5  i morse av att älsklingen åkte till jobbet, kunde inte somna om då jag visste att klockan sen skulle ringa kvart i 7 igen och det var dags att iväg och göra ett skift..Var död-trött när jag åkte iväg men hann ändå förbi  upp en sväng vid Manzanares och fick nålar, han var så glad att jag mår så bra, en helt fantastisk man är han i alla fall...
Kom till jobbet och sen när jag åkte hem så skulle jag handla lite men orkade faktiskt inte idag..
Kom hem och älsklingen hade diskat och gjort så fint då han slutade jobbet tidigare än jag, sen tog han fram en stor överraskning åt mig, jag trodde jag skulle svimma, vilken fantastisk man jag har och har träffat, fattar inte att han är så snäll, är inte van att ha en sån snäll karl..
Och att bli så himla omtyckt...
Han tycker att jag är värd både det ena och det andra så jag känner mig verkligen älskad men blir arg då han hela tiden ger mig överraskningar hela tiden...
Vi åkte sen in till stan och köpte en massa glass och lite smått och gott inför helgen...
I morgon är jag ledig igen och jag ska åka iväg mot nya vidder och vidga mina nya vyer och hälsa på en gammal vän som jag inte träffat på typ 10 år eller nåt, ska bli så himla skoj att träffas igen..
Det blir nog mycket goda och glada skratta och prat skulle jag kunna tänka mig!.
Ja som sagt vänskapen bara växer och växer och allt mitt goda gamla glada jag och tiden kommer tillbaka som jag en gång hade i mitt liv för länge sen, och jag riktigt lever för det här för det är så här livet ska vara, fullt av glädje och en massa goa glada skratt...
Ibland undrar jag om jag drömmer eller om man får ha det så här bra?
Men enligt alla mina vänner är jag värd det, vad dom än nu menar med det?
Nån gång ska man väl antagligen få vara lycklig i livet, men vägen har varit väldigt krokig och väldigt lång och allt har ju en mening trots allt till slut, det fina gömde sig säkert bakom allt så jag såg inte det, men idag ser jag allt det fina som jag faktiskt har i mitt liv!
Jag har verkligen världens bästa man och jag älskar han så mycket, han ger mig en sån glädje och ro i mitt liv så jag mår så himla bra, jag är så lugn och trygg med han och även med mig själv....
Jag önskar att alla kunde få ha det så här och må så här bra, för det här är livet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0