Onsdag

Hejsan igen min kära blogg en dag igen! Vaknade vid 9 som vanligt och klev upp, drack te  ,kaffe och macka, mumma var det..
Gick igenom allt som måste göras men ändå så är dagen en slödag idag hihi..
Jag är ledig och då ska man passa på att njuta av livet och hela dagen som finns framför mig naturligtvis....
Igår var jag in till Anita och drack lite kaffe och så ringde Bella min dotter och ville ha kaffe så hon kom också förbi en sväng, min kära dotter....
Hon hade haft tenta i skolan men det gick nog bra hoppas det i alla fall, hon löser det här ska ni se!
Hon är så duktig!
Vi åkte ifrån stan samtidigt och sen hem och jag åt lite så åkte jag och min kärlek in till stan och handlade det som behövdes och det som var billigt..
Han är så snäll och följde med mig och handlade fast han hade jobbat hela dagen..
Helt underbar man som jag har idag, jag säger som min fina dotter Bella alltid säger ( han är den mest fantastiska och underbaraste man som en kvinna kan ha), det säger väl allt om hon säger så..hihi..
Han har inga barn själv men älskar mina barnbarn som om dom vore hans egna och det är mina barn glada över...
Han är så mysig och go med dom...
Hon min dotter vet nog vad hon pratar om skulle jag tro...
Han har allt helt enkelt..
Glad jämt och trygg i sitt liv, bra uppväxt och en man i sina rätta år...
Idag ska vi göra tunnbrödsrulle när kärleken kommer hem, gud så gott det ska bli...
I morgon är det lite jobb igen, skönt att få röra på sig lite här och där så det inte blir så långtråkigt!
Nu går det framåt igen i en rask takt, jag tar mig framåt med hjälp av andra fina männsikor i mitt liv, som stöttar och pushar på mig och talar om att såhär måste jag göra då jag är alldeles för snäll....
Fick samtal igår som bara var positivt så nu händer det saker igen hihi, skönt det nu så allt blir klart....
Så jag kan få göra det jag vill med mig själv och kunna unna mig det jag vill....
Jag har bestämt mig och så får det bli, funkar det inte så funkar det inte och då kan man inte bo på samma håll...
Livet är så skört som en tunn tråd och man ska ta vara oå luvet här och nu och det tänker jag göra nu, jag tänker tänka på mig och vad jag vill göra eller ha i mitt liv...
Varför bry sig i sånt som man ändå inte kan ändra på eller få när man har det så bra ändå och man har det fina i livet som vänner, familj och världens bästa och finaste kärlek...
Min älskling berättade här om dagen en hemlighet för mig ,jag blev så himla glad, så nu ser jag bara framåt och väntar och längtar på det fina...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0