Onsdag

Hejsan igen min kära blogg! Vaknade vid 9 i morse och var utsövd för en gångs skull hihi, klev upp och fixade lite här hemma och åt lite frukost och drack kaffet, körde igång en maskin med tvätt och bäddade rent i sängen inför natten hahahahaha....
Mys det!
Bella kom på kaffe och lilla Thilde så jag myste med henne lite då hon ville vara i mitt knä mycket idag min lilla sötnöt till barnbarn...
Åt lite Wienetta och det är så smarrigt!
Älsklingen åkte till jobbet, köpte nya låskolvar till huset så nu blir det att byta lås då pga av vissa orsaker som hänt i hemmet, men det blir nog bra till slut skulle jag tro..
Therese var förbi och lämnade en Oriflame katalog få se om det var nåt som jag vill ha den här gången då!
Igår när jag kom hem ifrån jobbet så hade älsklingen tvättat en maskin med tvätt och hängt upp den så jag skulle slippa göra det när jag slutade jobbet (fast han skulle iväg och jobba själv)
Han är så fantastisk min karl och så självgående så det är inte sant, helt underbar och tänker inte bara på sig själv hela tiden, han är som en man ska vara( go och rar,) mysig och öm och jag är så glad att jag hittat en sån fantastisk och fin man i mitt liv, allt har en mening, så är det bara!
Tänk om jag hade träffat denna mannen förut i mitt liv, då skulle allt ha sett annorlunda ut och jag skulle framförallt varit gladare för länge sen, och fått ett mycket härligt liv med han....
Jag skulle då aldrig ha behövt mista allt det fina som jag hade (men som jag äntligen tack och lov har fått tillbaka idag)
Nu har jag ju det idag istället och vi tar vara på alla stunder som vi kan få tillsammans då vi jobbar helt olika skift i veckorna, men så blir det ju ibland och när vi väl träffas så blir det kanon bra...
Idag har jag förstått allt varför mitt liv varit så rörigt som det har varit, ett ljus har gått upp för mig och jag vet vad min uppgift idag är att göra!
Man ska vara god och se framåt, se allt positivt även fast det kan verka negativt för då vänder man det negativa mot nånting positivt och bra, det har jag lärt mig de senaste åren...
Idag ska jag ut och göra ett pass igen nice tycker jag, härligt att få vara på jobbet med alla fina arbetskamrater....
Livet rullar på i snabb takt och precis sånt som jag vill ha i mitt liv idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0