Måndag igen nu då

 

 
Hejsan igen min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade vid 9 i morse och sängen var tom bredvid, älsklingen hade redan fixat kaffe och det luktade så gott i hela huset!
Som vanligt!Igår var vi in till stan och köpte då en ny Cappiochino makin och en massa sorter till den och gud vad gott kaffe den gjorde så nu ställde jag undan min andra Tassimo så den får vila ett tag hihi!
Den var värd pengarna i alla fall, sen köpte jag en ny dusch hylla då jag hittade precis en sån som jag har letat efter i ett bra tag nu, så nu sitter den också på plats, älsklingen satt upp den på en gång då vi kom hem, här tar det inga dagar eller veckor innan grejerna kommer upp på sin plats inte utan det sker omgående och det är så himla skönt....
Huset hade kunnat blåst i luften igår medans vi var borta då det händer saker här ibland när man är borta tyvärr..
Hade kunnat mist både son och barnbarn här!
Men nu får man inte ha en egen nyckel längre utan man får vara hos nån annan när vi jobbar och så är de bara, man måste kunna lita på en vuxen människa om den ska vara hemma själv...
Så nu blir det en massa skit snack ifrån alla igen (hur dålig mamma jag är förstås) kan bara tänka mig var folk sitter i sin lägenheter och hus och har såna problem över vilken skit jag är, tyck det då?
Jag vet vad son är rätt och  fel, så är det bara...
Prata ni som inte har nåt annat att göra än att bry sig i vad andra gör?
Tyck så för all del att det var löjligt men jag vet att den person inte kan ta nåt ansvar så varför bry sig över  huvudtaget?
Idag ska jag jobba ett skift igen på nya jobbet och sen hem och bara sova för att kliva upp tidigt i morgon igen och göra ett skift, tur att jag har såna underbara arbetskamrater som jag har annars hade det aldrig gått....
På fredag är det då Alla hjärtans dag igen, mysigt i alla fall när man har en sån fantastik romantisk man som jag har hihi...
Undra vad jag ska hitta på åt han?
Vi ska åka iväg en helg snart bara vi två på hotell och bara få njuta av varandra en hel helg, ska bli så härligt!
Jag har även lagt upp fina bilderna på våran nya färdiga hall och kök som min älskling varit så duktig att tapetsera precis i min smak, han är så himla duktig!
Jag är helnöjd med det!

 

Kommentarer
Postat av: sarah mamam till liam

den vita tapet med svarta blomor på är suppe fin .. .

2014-02-10 @ 12:23:56
URL: http://www.nattstad.se/uslakocken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0