Måndag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade jätte trött i morse och ögonen orkade liksom inte hänga med på mig men klev upp till sist ändå eftersom det hjälper inte att ligga heller!
Älsklingen kom in och drack kaffe med mig, sen rensade jag lite gardiner som jag inte ska ha kvar, har alldeles för mycket så det är dax att ta farväl av en hel massa nu!
Älsklingen åkte till jobbet och jag åkte upp till Manzanares och han satt 9 nålar idag då jag hade början till lunginflammation fast jag inte ens känner mig dålig...
Men det var som han sa att idag mår jag bra i det jag har och har  ett helt annat tänk än förut och han säger att jag utsrålar kärlek...
Sen åkte jag direkt in till stan och fikade hos Anita och Carin och Pekka var där, många små hemligheter fick man reda på där och glada nyheter och många goa skratt blev det förstås då  vi alltid träffas och skrattar som bara den, dom gör mitt liv så lätt att leva helt enkelt..
Sen åkte jag vidare till Smedjebacken och fikade med bästa Ullis och Mats och träffadc Isaac och lilla Lilly, så goa barn...
Var kul att träffas då vi nte träffats på ett tag, vi fick också goa skratt som vanligt..
Sen åkte jag till min bästa hårfrisörska och klippte mig idag och Bella ringde och frågade om hon hann med henne också så det gjorde hon hihi....
Hon blev kanon bra i håret...
Älsklingen ringde och sa att han varit och köpt tapeterna till sovrummet som jag villa ha, oh min älskling är den finaste man som finns..
Så nu snart pågår renovering här igen hhi!
Sen hem och det var sent när jag kom hem till min lilla lya igen, till lugnet och trött efter en hel dag med goa människor och glada skratt...
Livet är fullt av glädje i mitt liv och jag lever livet fullt ut nu, tar dagen som den kommer och det verkar ju gå kanon bra!
Idag har jag fått lärt mig att det finns faktiskt människor som INTE vet att man faktiskt kan ha hemlagad lingonsylt i en köpt lingonsylt burk som man ätit ur?
Men har man aldrig själv kokat egen Lingonsylt så kan man väl inte begära heller att man ska förstå det eller så är man helt enkelt HELT felknullad på nåt vis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0