lördag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade vid 9 i morse och kaffet var klart, (såklart) och tvätten var hängd som jag tvättade igår kväll för älsklingen hade såklart hängt den när jag låg och sov, världens bästa älskling har jag!Igår hann jag inte skriva nå alls här igen då jag jobbade först ett skift, sen vidare in till stan och umgicks med Anita och Carin och fikade och skrattade med dom som tokar igen, firade lilla Emma som fyllde 10 år lilla gullungen...
Vi skrattade och skrattade så tårarna föll, Carin säger att jag är tokig och jag undrar varför hihi!
(Kan jag aldrig tro)
Hon säger att jag gör henne så glad då jag alltid är så glad,  och jag har all anledning att vara glad idag, jag lever ju livet för en gångs skull..
Hon säger att jag har gjort hennes liv till mycket gladare och det är jag så tacksam för...
Anita säger att det är så skönt att  Jag ""Ulla"" är tillbaka igen och är den där glada goa Ulla som jag var i tonåren och inte har varit på 20 år...
Förut var jag så innesluten och såg inte ut att må bra men idag är jag tillbaka i dom gamla tagen igen och jag skämtar igen...
Idag säger alla att jag är så glad och att jag utstrålar sådan glädje i mitt liv och det gör jag ju..
Det säger alla som jag träffar på från förr...
Jag älskar mitt liv idag..
Hade aldrig kunnat drömma om de här..
På kvällen åt jag och älsklingen China mat då det var alla hjärtans dag, mys blev det och jag älskar såna här dagar idag som jag får var med om och få uppleva!
Idag var vi in till stan en sväng och handlade present åt lilla Thilde som fyller 1 år idag, grattis till henne (mommos älskade barnbarn) och hon har redan blivit så stor. kommer ju ihåg när dom kom hem ifrån BB med det lilla mysiga knytet..
Hon är alltför go hon...
Träffade Jimmy och Johanna där gud vilken trevlig tjej han har fått tag i och deras lilla fina kille, så himla söööt han var, jag fick hålla han och gud vad tung han var....
En liten solstråle var han och så duktig och framåt fast han är så liten...
Therese min dotter var också där och vi skrattade åt henne (hon är så tokig eller ska vi säga karl-tokig hahahahaha) och min son var också där  och jag och barnbarnet Linnea som jag kramade om flera gånger.... 
Hon har också blivit så stor och fin den lilla tjejen...
Så kom min sons fru dit Sussie med sina små härliga barn så fina och goa...
Hon är en härlig tjej, har jag alltid tyckt snäll och go....
Denna dag har varit full av glädje och lycka i mitt liv som alla  andra dagar är nuförtiden, jag är så glad att jag har fått det jag har idag, jag som miste så mycket för ett tag sen men nu känns allt så bra..
Livet kan förändras mycket på bara en kort tid och det har det verkligen gjort för mig...
Förut hade jag bara endast kontakt med 3 av mina barn och idag pratar i alla fall alla med mig, vilket framsteg och jag lever för det...
Länge!
Min bror pratar också med mig och idag har jag förstått så mycket att jag skulle litat på han ifrån början, han hade rätt och han pratade sanning hela tiden, men jag ville inte lyssna, så klart att han är besviken på mig vi som varit så tajta alltid..
Han tyckte inte om en viss person och det kan jag förstå idag, varför skulle min bror ljuga för mig?
Men allt går som sagt framåt idag och min högsta önskan är att jag kommer umgås med han nån gång igen..
Ja, snart är den här härliga dagen slut också och ikväll blir det mys i soffan med älsklingen, kanske nåt mer hahahahah...
Vi får väl se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0