Lördag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade redan vid klockan 6 i morse trots att jag var ute med dom bästa brudarna Anita, Nettan och  vännerna Klasse, Crille, Kenneth och Alkevad igår och inte kom hem förrän sent i natt, men kul hade jag i alla fall, mycket skratt blev det och prat om allt mellan himmel och jord och det är så fantastiskt att jag träffar så många nya vänner hela tiden, livet är fyllt av glädje i mitt liv idag"!Vi lyssnade på musik och hade kanon trevligt, nu planeras en kryssning med ett stort gäng och det kommer bara bli en massa tok hahahaha...
Men det kommer bli så skoj!
Både nygamla och nya vänner dyker upp i mitt liv idag, vänner ska man ha då mår man så himla bra...
Käkade frukost alltså tidigt i morse och redan vid 8 var vi ute och gick en promenad, jätte skönt vara det, sen hem och drack lite kaffe och sen in till stan en sväng och köpte present till bästa svärson Roy som fyllde år i Torsdags men vi ska fira han idag då vi är bjudna dit...
Det ska bli skoj...
Jag köpte även lite nya grejer till köket idag i stan och en ny lampa till hallen idag och det blev så stilrent och fint..
Haft främmande av Stefan också idag, som har varit här och fikat....
Sen lagade vi mat och idag gjorde vi tunnbrödsrulle och det är så himla gott...
Jag är ledig i helgen vad jag nu vet i alla fall men nästa vecka kör det igång igen, och snart kommer Charlies flickvän hit och ska vara här en hel vecka så då blir det väl lite shoppa och sånt skulle jag tro lite här och var hihi...
I natt ska mitt barnbarn sova här då hon ringde och frågade om hon fick det, såklart så får hon det!
Mys med barnbarn tycker jag....
Blir nog att lägga sig i soffan och mysa lite ikväll och kolla på tv eller nån film antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0