helg igen!

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade tidigt faktiskt i morse, blev lite chockad själv  att jag var vaken så tidigt fast vi var uppe halva natten och målade......
Idag har vi fortsatt att ta isär garderober och ner i garaget med dom.....
Tvättar upp allt gör jag nu och rensar ännu mer i alla skåp så att allt ska ligga så som jag vill ha det!
Skönt!
Ingen som rövar till och river i skåpen mer...
Annars ska jag nog åka in till stan en sväng tror jag och köpa dom där kuddarna till sängen ändå som jag vill ha hihi....
Så vill jag ha en vit lampfot med en sydd vit och en lila skärm till den, kommer att bli kanon fint.....
Nu är det fredag och helg igen, mysigt, i morgon blir det Borlänge med tjejerna och jag ska faktiskt shoppa lite, ska faktiskt unna mig det denna månad..
Fick in lite extra igen som jag brukar få ibland, som jag brukar kalla så kallat gratis pengar hihi, så det blev bra...
Har man tur i både kärlek och spel är det bra hihi...
Alla har ju inte sån tur som jag då har och vissa har ingen tur i nåt av det.....
Det beror på vad man väljer här i livet själv och vad man vill utså i sitt liv!
Ja, nu blir det att tapetsera i helgen nu då så det blir klart...
Har ju en sån underbar man som kan allt som tur är, han är fan bra på allt...
Då menar jag verkligen allt från det ena till det andra hihi...
Och det sker omgående utan att man behöver fråga han eller säga nåt, hans hjärna fungerar så jag funderar om han tänker som en kvinna han också hihi...
Eller också är han bara väldigt smart.....
Som min vän Anita säger och skrattar jämt till våra vänner (uppköp var vad jag gjorde)
Hon gillar han skarpt...
Igår träffade jag min kusin Arne och Elisabeth på Coop, vi pratade en hel del, och en bra stund, var kanon kul att träffa dom , har inte träffats på typ 5-6 år eller nåt....
Ja, jag är så glad att jag har mina fina vänner och min härliga familj, goda och vänliga, mycket skratt och många glädjetårar kan man väl säga.....
Så roligt som jag har haft dom sista åren har jag inte haft på många, många år kan jag lova!
Det beror nog på umgänget skulle jag tro?
Riktiga vänner är sanna vänner och dom växer inte på träna jag lovar!
 
En människa som har det bra och mår bra i sig själv, har aldrig något behov av att attackera eller förlöjliga andra människor....
Har man inte tid för att ta hand om det som man har själv så lägger vissa sig i andras liv, men det är bara ett enda bevis på att dom bara har ett tråkigt och trist liv eller inget alls ....
Eller att dom mår dåligt i sig själva, för mår man bra lägger man sig aldrig i andras liv utan är glad åt det man har istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0