Fredag igen!

Hej min kära blogg idag igen i detta snöiga dalarna idag hihi! Vaknade och det vräkte ner snö utanför fönstret, mysigt men jag hatar snö ändå, bilen ska sopas av men siddu det skiter jag i idag hihi...
Skönare att bara vara inne i detta vädret och njuta av värmen....
Har varit ut och skottat av lite på gården idag så älsklingen inte behöver göra allt med snön när han kommer hem ifrån jobbet senare idag.....
Det räcker med allt han gör ändå!
Åt frukost emellan snöskottningen och lite sitta på datorn och dricka mitt goa kaffe....
I lugn och ro, det är så skönt och tyst och frifdfullt och jag njuter av varje sekund...
Missade ett jobb-pass idag då min mobil är lite sjuk i huvet, men nu blir det att köpa en ny i alla fall för det kommer jag att ha råd med nu hihi..
Trivs som fisken i vattnet och älsklingen ringde och talade om att han skulle få jobba extra i morgon, han var inte glad då han ville att vi skulle åka ut och göra nånting tillsammans, han är så himla go han....
Kanske Borlänge och kolla lite och gå in på Ikea då jag vill ha en ny lampa till sovrummet nu, och det ska läggas nytt golv och tapetseras så det kommer bli så himla fint...
Nästa Lördag åker Jag ,Anita, Moa, Emma och Carro och hennes små barn till Borlänge för vi ska shoppa lite...
Ska bli kul...
Nu känns det som jag kan göra det jag vill igen, få chans att ta vara på mig ännu mer....
Enklaste sättet att bli lycklig är faktiskt att släppa det som gör dig ledsen, så är det bara...
Mot förut i mitt liv då jag inte ens hade så jag kunde prata med mina egna barn och idag pratar vi, det är en känsla som gör mig så himla lycklig, man får faktiskt älska människor fast dom hatar mig. det är lagligt.....
Jag har vunnit till 100 % från förut och fram till nu på bara 2 år, det säger väl allt...
När jag levde som mest i negativitet i mitt liv så hade jag bara kontakt med 3 av mina barn och idag pratar i alla fall alla 7 med mig, det är så himla skönt,  mina fina barn men idag vet jag vad det beror på att dom tog avstånd..
Nån gång måste man väl växa upp och jag har verkligen växt och utvecklats så mycket på bara lite mer än  år, men man måste vara trygg för att må bra och för att inse och för att utvecklas, lever man i negativitet dag ut och dag in så förstår man inte vad som är rätt och fel...
Min bror pratar också med mig men han hatade ju det jag levde i eller  ska jag säga DEN jag levde med då han blev åsidosatt av mig på ett helt fel sätt,jag litade på fel person då men idag har jag insett vem som sa sanningen men det tog tid och jag har full förståelse för att min bror var och är sur på mig, men glädjen jag känner idag då han pratar med mig är enorm, och det var ett lätt val att få byta en falsk människa mot en sann, det har jag insett idag...
Det jag har vunnit idag är så mycket mer värt än det jag hade....
Jag har en man som är bara det en man bara ska vara...
Idag har jag ett kärleksfullt liv och vem hade trott att man kunde ha det så här bra? 
Inte jag i alla fall men det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0