Söndag!

Hejsan min kära blogg idag igen"! Nu har jag inte skrivit här i min blogg på ett tag igen, var väl ca en vecka sen igen....
Dagar och veckor bara rusar iväg snabbt men det gör väl det när det är kul och när man mår bra i livet antar jag hihi...
I Måndags jobbade jag ett kort skift men sen har jag varit ledig resten av veckan, härligt att bara få vila lite hela veckan, men det har jag råd med och jag är hemma och är ledig /(bara för att jag kan det),hihi..
Så senare på Tisdag, Onsdag och Torsdag softade jag bara och hade en sån fruktansvärd yrsel, så jag ramlade åt sidan, trodde att jag fått en hjärnblödning, men som tur är har jag en enormt skicklig homeopat som tog emot mig bara sådär på onsdagen så jag fick komma dit i tid...
Japp, 1500 spänn igen men det var det värt, inflammation i triggiminus-nerven och vagus-nerven och inflammerad i nacke och axlar, men nu börjat det ge med sig i alla fall,så jag kan vara uppe igen!
Härligt!
Tur att det finns naturlga läkare så man kan äta naturligt och slippa slänga i sig en massa gifter som bara bryter ner kroppen som mediciner gör!
Och gör en ännu mera sjuk än nödvändigt..
Jag kör för natur medel, som är det mest humana och bästa för sin kropp!
Sprit, öl, cigg och mediciner försöker jag hålla mig undan från, det gör bara att man åldras i förtid, och det vill jag absolut inte!
På Fredag var det dax för ett kvälls-skift igen i stan, härligt!
Ledig hela helgen har jag varit medans älsklingen har jobbat hårt hihi, pengar till mellandags-rean blir det ju också då...
Och jag har även hunnit med att vara på ett förhör förra veckan, allt går undan med raket-fart...
Må den som är skyldig nu få sitt straff...
Jag är helt säker på att man får det själv som man ger bort till andra, karma kallas det!
Ja, då är vi snart i morgon på en ny vecka igen då. med nya utmaningar och nya händelser...
Idag har jag och älsklingen varit en sväng till Borlänge och jag köpte den fina lyktan som jag har suktat länge efter och idag står den så fin i mitt hem, hihi, det var jag värd efter allt slit....
Köpte lite julklappar till mina barnbarn också såklart, hann förbi en snabb sväng till Bella och lämnade lite godis, hon var godis-sugen hahahahaha....
Alla papper är inlämnade också så nu kan jag jobba lite mer nästa år vilket innebär och betyder lite mer inkomst hihi, jag förlorade dock inte så mycket på det ändå,hihi..
Det blir nog bra, har ett nytt projekt på gång.....
Ja som ni ser livet bara rusar på i snabb takt och jag bara åker med på tåget, åren rinner iväg och jag bara hänger på.....
Snart står den härliga julen på ingång och jag får bara ta det lugnt och äta gott, härligt...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0