Torsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade tidigt i ottan i morse och Charlie åkte iväg till sjukhuset för att ta bort alla sladdar som han sovit med i natt för att mäta hjärt frekvensen så nu får vi se resultatet snart...
I tisdags fick jag glada besked igen fantastiskt....
Livet rullar på som vanligt i rask fart och jag bara glider med på brädan, härligt!
Värken sätter sina spår i min rygg, nacke och axlar men det får min härliga massör fixa emellanåt, smärtan försvinner dock aldrig men musklerna blir åtminstonae lite mer rörliga så jag kan åtminstone röra på mig.....
Igår var jag och Charlie in till stan och handlade lite torr varor och sånt till hans egna lägenhet, sen var jag till bästa vännen Anita och färgade håret, men denna gången la jag inte ut nån bild på Instagram på mig så man kunde skratta och ha kul åt bilden hahahahaha...
Ja, tur att man kan skratta åt allt....
När jag vaknar på morgonen så ler jag och tänker på vilket fint liv jag har idag med mina härliga barn och barnbarn....
Dom är ju livet!
Tänker på att jag har haft sån himla tur i senare av livet, jag har i alla fall livet i behåll och  har fått det bra....
Det kanske är dax nu att ta fram allt som legat av sig lite hihi...
Tänker på nån som jag tycker synd om idag, som inte ska behöva ha det så...
Alla människor är värda att få ha det bra och att få leva i nånting som är bra...
Det är så många som inte har det....
Jag vet hur det är att ha det dåligt och att ha det bra, skillnaden är enorm...
Det gäller att välja rätt även om det inte alltid blir bra i alla fall till slut..
Idag har jag kört ner lite grejer till lägenheten och hämtat lite hos min underbara dotter madde, dom är så snälla och rara mina barn....
Tömt massor och äntligen får jag tillbaka mitt vardagsrum och Charlie får börja sitt eget liv, det behövar han, få bli självständig och vuxen nu, och jag får lugn och ro hihi...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0