Fredag

Hej min kära blogg en dag till i mitt liv! Vaknade och var ganska trött men måste komma upp för att kroppen ska få chansen att få hänga med!
Igår var jag en sväng in till stan och handlade lite med Ida och dotter, riktigt trevligt att umgås med dom...
Nu har jag snart fyllt på varenda förråd, skafferi och frys så det går inte in nå mer,hihi, bra att ha mat och det måste man ha.....
Ändå har inte ens lönen kommit än hihi, det är det som är bra hihi...
Handlat lite åt charlie också såsom torr varor som blir dyrt för han men som vi skickat med,  för snart är det nästa vecka och han ska flytta in i sin egna lilla nya lägenhet, och det kommer bli tomt men som sagt han är vuxen nu och det är skönt att barnen blir stora så varje förälder kan hälsa på sina ""egna"" barn och umgås med dom hemma hos dom...
Nu är sista barnet vuxen och nu kan man njuta ännu mera av livet  som återstårdå man slipper mycket runt omkring....
Vara med den bästa som står vid min sida i vått och torrt och som verkligen är nåt speciellt...
Idag har vi varit ut en tur i skogen, jag älskar att vara jordnära för då mår jag bra....
Skogen och tystheten får mig att må så bra....
Sen har Charlie packat lite och jag har fixat lite mer grejer.....
Älsklingen lagar mat idag och det är skönt då min kropp värker....
Snart kommer min dotter med mitt barnbarn Jessica som ska vara här och sova tills i morgon, ska bli skoj, hon är ju så stor så hon klarar allt galant själv...
Härligt med barnbarn och helst när man har så många också hihi.....
Så en vända in till stan och köpa fredagsmys blir det också!
Ja, barn och barnbarn är härligt!
Inte alla som har sån tur som jag har haft och har så förstående barn som åter jag fått chansen att vara vid deras sida, men det har taig några år, och jag är evigt tacksam för deras fina sätt som dom har mot mig, så kärleksfulla och perfekta barn....
Men jag sa en gång för typ 2 år sen sanningen kommer alltid fram (och den gjorde det också)
Idag är jag världens lyckligaste mamma till världens finaste och underbaraste barn som en mamma kan ha, det var det värt och mycket, mycket mer...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0