Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse på en varm arm som jag även somnade på inatt,hihi..
Härligt!
Somnade om och vaknade lite senare då solen skiner så härligt utanför mitt fönster...
Har inte skrivit här på några dagar igen, har ju jobbat och bara haft det bra och mysigt som vanligt...
I Söndags så var dotter med familj hit på förmiddagen och sen gick vi en promenad i solen, och senare på dagen bjöd jag dotter och familj på mina hemlagade pannbiffar, mumma var det....
Igår jobbade jag ett skift igen, kom hem och älsklingen hade lagat mat och dukat så det var bara att sätta sig ner och äta..
Vi hjälps alltid åt vi två så om den som slutar tidigast fixar maten så vi kan sen äta tillsammans....
Det är mys och kärlek det!
Är så härligt med kärlek på hög nivå när man känner att man är älskad på riktigt igen!
Sen kom min dotter hit med sina barn så dom skulle vara här medans hon jobbade, så jag åkte ner till apoteket och hämtade lite tabletter och så stannade vi i lekparken en sväng och lekte innan jag åkte upp till Bella och Roy och drack lite kaffe medans alla mina barnbarn lekte ute på gården i solen..
Och Thilde myste med mig inne, sån härlig tjej hihi..
Sen hem igen och upp med sopsäckar till min son Charlie då hon har flyttat ut ifrån pappan igen...
Ja så är det!
Hon packade och fick vara hos sin fina syster några dagar men nu måste hon verkligen reda upp allting ""igen""
Det bästa vore om hon fick ett eget boende då hon får se själv att allt är inte så lätt att få allt att gå runt varje månad, som han tror och jag betalar ju underhåll fortfrande så det är väl upp till hennes pappa som sagt nu då och fixa resten...
Så hette det när hon bodde hos mig att han betalade underhåll och jag skulle stå för resten...
Så det gäller väl samma nu också antar jag!
Fattar inte att dom måste bli så himla osams, man har väl bara en mamma och en pappa i livet, och man behöver inte tycka illa om alla eller ens bra om alla men man måste ju kunna kommunicera och det har båda verkligen brist på...
Men som sagt hon är vuxen nu och måste ta egna ansvar....
Igår åkte Wilma lilla skruttan med mig upp till sin morfar för hon skulle inte åka med mamma hahahaha, hon är allt en bestämd liten tjej hon hihi...
Igår blev jag bokad att jobba i påsk och älsklingen som ville att vi skulle åka på Elmia så han får åka med sina vänner istället och jag får jobba och tjäna lite pengar, det är väl bra!
Idag sitter jag här hemma och är ledig och bara njuter av dagen som jag alltid gör när jag är ledig hihi, har min egen tid som jag älskar så hinla högt, och det är tyst och lugnt i huset ovh jag får bara vara jag själv...
Tänker ofta på min bror som nu igen har fått en liten tjej, så himla söööt alltså....
Vi har haft världens kontakt en gång i livet men nån kom och förstörde det pga lögner tyvärr, men så är det i livet att man ska lära sig läxor och det jar jag verkligen gjort!
Den dagen som vi om vi nån gång kommer umgås igen så kommer jag aldrig mera tro att han ljuger för mig (för varför skulle han göra det)
Jag gjorde misstaget att tro mer på den falska människan är den sanna...
Varför ska man ljuga när det finns så många andra sätt att säga sanningen på?
Men jag är jätte glad att vi pratar idag och hoppet lever kvar än idag...
Idag lever jag ju med den människan som är sann till botten och jag älskar verkligen denna mannen i mitt liv!
Han ger mig det jag aldrig fått, ödmjukhet och snällhet, för det ska man väl få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0