Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och var skit trött hihi, men jag har ju jobbat hela helgen så det tar nog på ens krafter och kropp antar jag!
Älsklingen fick bråttom, han hade glömt! Hihi..
Gjorde min frukost och min goa cappiocino och njöt av morgonen som jag brukar göra då jag är ledig..
Jag är ledig idag i alla fall vad jag vet, man vet aldrig vad som händer?
En härlig dag som solen skiner så fint ute och man bara kan njuta av solen och denna underbara dag...
Jag älskar ju sommar och nu är vi på god väg in i sommartiden snart...
Ska bli så himla skönt....
Dagarna blir bara ljusare och ljusare och allt vad det har med sig!
Nästa helg har jag tagit bort mig ifrån jobb då vi båda två  äntligen är lediga tillsammans i hela 4 dagar då vi bara ska njuta av varandra och göra roliga saker..
Ut och åka fyrhjuling och grilla i skogen och bara mysa lite..
Umgås med vänner och ha många goa och glada skratt som vanligt!
Bara ha det bra tillsammans och ta vara på oss och våran kärlek!
Vi har inte haft så mycket tid tillsammans nu då vi har jobbat olika tider  hela tiden ett tag nu och är en ledig så jobbar den andra..
Men det är ju det som är så mysigt att man riktigt får längta efter varandra. en sån härlig känsla....
Tur att det finns små härliga sms att titta tillbaka på som får en att le mer än vanligt!
Får mysiga sms varje dag av min kärlek och varje morgon innan älsklingen åker säger vi att vi älskar varandra och varje dag då han kommer hem, säger han att han längtat efter mig,  och saknat mig, det är kärlek det!
Bilen går bra som bara den, allt är fixat på den och nästa vecka  ska jag in och besikta den,härligt!
I helgen ska jag gå mediumkurs hela helgen, det ska bli så spännande, och två av mina vänner som jag umgås med ska också gå så det blir kul....
Få se om jag öppnar mig nå mer sen efter det, jag gör redan det hela tiden och får till mig saker.....
Häftigt!
Man måste vara trygg i det som man har och lever i upptäckte jag när jag blev själv, för då öppnade jag mig helt plötsligt ännu mer och mycket fortare......
Innan man kan  börja öppna sig, måste man vara i ro för är man blockerad av tjafs eller bråk eller oro runt omkring sig så är inte kroppen beredd att ta emot..
Idag är jag så himla trygg i det som jag har, jag kan göra vad jag vill när jag vill, och jag kan lita på han i vått och torrt och det är mycket viktigt i ett förhållande men så har jag ju träffat den underbaraste man som man bara kan ha, så ödmjuk och förståndig....
Han har gett mig så mycket i mitt liv som jag inte trodde fanns alls....
Han har gett mig den där trygga familjen som jag en gång hade när mina underbara föräldrar levde, han har precis lika underbara föräldrar...
Han har fått mig att öppna ögonen och se vad som är så viktigt här i livet, och vet ni vad?
Kärlek är så oerhört viktigt att få och att ge, och bara tanken på äkta kärlek får en att växa så enormt mycket som människa....
Kärlek är nåt stort som man inte använder bara som ett tillhåll, utan man ska aldrig säga att man älskar nån om man inte gör det eller menar det..
Karma kommer en vacker dag tillbaka med samma sak....
Då står man där med en olycklig kärlek själv!
I Ett förhållande måste man vara två som kämpar i och inte bara en!
Idag lever jag med den underbaraste man som finns, vi har inte ens bråkat på över 2 år, vi älskar varandra så oerhört mycket och vi är måna om varandra som man ska vara..
Inga skrik, eller bråk eller tjafs utan vi gör bara roliga saker och sen skrattar vi hihi...
När vardagen kommer in är inte alltid det guld och gröna skogar förstås men man ska vara snäll åt den man älskar (om man nu älskar den)
Jag har inte känt av nån vardag med denna man än i alla fall..
Man ska aldrig såra eller säga elaka ord som får en att må dåligt!
""Att vara vacker är ""inte"" att ha ett vackert ansikte eller en vacker kropp, det är att ha ett vackert hjärta och det viktigaste är att ha en vacker själ, (en ren själ, utan lögner och osanning att komma med och att alltid tala sanning och att hålla sig till den, om man har en ren själ så är man en ren människa, sanningen kommer alltid ifatt en  nån dag, då blir allt bara värre och värre..
Sanningen segrar alltid.....
Om man ljuger fylls kroppen med lögner och man blir full i skit, om man talar sanning renas kroppen alltid till nåt fint...
Man får vad man ger och mitt hjärta har lärt mig så himla mycket av allt i livet, men trygghet är ett måste för att få må bra och jag är helt säker på att jag fann tryggheten i min stora kärlek och att allt var en mening,för om jag inte fått den här chansen hade jag inte kommit så långt idag som jag har gjort idag på bara 2 år, det är bara en kort tid i mitt liv och så himla mycket bra som har hänt på den korta tiden.....
Idag är jag lycklig och glad och jag har massor av fina vänner, jag har min härliga familj som består av  mina underbara barn och barnbarn och underbara svärsöner..
Vad mer kan man begära?
Trodde aldrig att livet kunde erbjuda nåt sånt här bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0