Söndag

Hej min kära blogg ännu en dag! Vaknade när klockan ringde redan vid 6 i morse och jag klev upp men var trött såklart....
Dax att vara snart på jobbet hihi..
Älsklingen gick och satt på kaffe så vi kunde äta frukost innan jag skulle iväg.....
Jag traskade iväg till jobbet, tog mitt schema och drog iväg till mina underbara vårdtagare som är värda guld allihopa.....
Jobbade igår kväll också och sen har jag bara varit hem och sovit och iväg till jobbet i morse igen hihi....
Älsklingen hade gjort egna jätte goda piroger och varit och handlat när han hämtade mig på jobbet igår...
Jag har en duktig man jag hihi!
Sen slutade jag vid halv 12 idag så det var lugnt..
Fick en massa beröm idag på jobbet att jag är sååå duktig så jag är stolt.....
Såg en lapp att jag ska iväg på utbildning igen och det blir kanon bra...
Har även ett nytt möte nästa vecka om ett nytt jobb igen!
När jag kom hem hade älskilngen gått igenom hela min bil så nu blir det Biltema i morgon och köpa lite handbromsbackar till min pärla och sen är det bara att besikta henne....
Jag har beställt en tid så det ska nog bli bra....
Min fina pärla!
Sen är det bara polering kvar på den och det fixar älsklingen såklart hihi!
Bilar ska vara blanka och fina och som tur är har jag den mest pedantiska man som man kan ha när det gäller våra bilar!
Lagade kasslergratäng med grädde, majonnäs, ananas och purjolök idag,det  var kanon gött...
Tycker om riktig invecklad god mat och min älskling med hihi....
Sen satt älsklingen på kaffe och jag satt mig vid datorn en stund....
Han åkte ut och åkte fyrhjuling en sväng med Lollo och jag ville inte följa med,jag  ville ha min egentid som jag behöver mycket av....
Satt och drack kaffe istället i min härliga ensamhet och skrev på datorn istället...
Har pratat med min underbara son Charlie på telefon varje dag, varit orolig men ser ut att han trivs där, finns ju egentligen ingen framtid här i denna lilla by så bäst att han tar för sig i den stora vida världen...
Medans han är ung...
Skönt att höra hans röst och att han äntligen mår så bra igen i alla fall, alla ska få må bra och vara med den som man älskar, för kärlek är ju fan livets krydda...
Om man hittar den rätta förstås....
Om man aldrig har blivit älskad på riktigt så kan man inte förstå den där härliga känslan förrän den dyker upp på riktigt och känslan är helt överväldigad...
Helt sensuell...
I morgon är det då en ny vecka ""igen"" och veckorna bara ramlar iväg, inne i mitten av April nu och sommaren närmar sig sakta men säkert, gud vad skönt....
Nästa helg är det Påsk som innebär en massa god mat och ungänge trots att jag ska jobba hela helgen, och tjänar en hel del hihi...
Helgen efter ska jag ju gå på medium kursen och flera av mina vänner ska också gå,nice...
Det ska bli riktigt spännande.....
Det är inte förrän nu när jag blev själv som jag kunde slappna av på riktigt och börja meditera och få lugnt i min kropp så därför öppnar jag mig bara mer och mer nu..
Man måste må bra om man ska kunna öppna sig och idag gör jag det så jag har väl lättare att ta emot idag..
Sen har jag världens bästa som förstår mig också...
Om jag inte får det sommarjobb som jag har sökt så tänker jag tacka nej till det andra och bara vara hemma och ha det bara bra i sommar,hihi...
Jag klarar mig ändå,  för det gäller att ha lite resurser så går det bra ändå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0