söndag igen nu då

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade faktiskt tidigt i morse och det har varit så himla skönt att vara ledig i helgen som har varit, helt underbart, behövde verkligen den här ledigheten efter alla skift under veckan och möten på jobbet!
I fredags kväll jobbade jag ett skift och älsklingen kom och mötte mig...
Man vet ju aldrig vilka psykopater som är ute om kvällarna hahahaha...
Igår på Lördag var en helt fantastisk dag i mitt liv för mig, först var jag och älsklingen in till stan och handlade lite en sväng och sen satt jag ute och myste i solen...
På kvällen gjorde jag nåt som jag aldrig trodde att jag skulle våga, men det var det bästa jag nånsin gjort, är så himla tacksam att jag har mitt underbara liv idag och att jag har vunnit så himla mycket tillbaka bara av att träffa nån seriös i mitt liv!
Inte alla som byter ""endast"" människa en mot så många härliga människor men det har jag i alla fall lyckats med...
Fast om jag inte hade haft mina underbara barn och svärsöner så hade det nog inte gått heller....
Dom är mycket förstående och värdefulla och jag kommer ""aldrig"" nånsin att sabba det här nå mer....
Jag är så himla glad idag och jag vaknade med ett stort leende på mina läppar i morse och jag är  så himla lycklig....
Tänk vad livet kan förändras?
Gamla skratt och nya blev det igår, en gemenskap som man ska ha och det är så skönt att allt löser sig till slut...
Helgen har som sagt varit helt salig för min del.....
Nu har jag endast två saker kvar i mitt liv att lösa, ser fram emot det faktiskt, känner en sån enorm kärlek till mina barn och svärsöner och det är ju så här livet ska vara!
Tack för att ni finns alla fina människor i mitt liv, tack mina finaste barn som man kan ha, jag älskar er till månen och tillbaka, men jag har varit helt dum i huvet, men jag vaknade till slut ändå, och sanningen segrar alltid ""kom ihåg det""
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0