Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade redan vid 7 i morse och var ganska trött, mådde lite mosigt och mådde illa, djävla mens som man ska ha ont av!
Kvinnans djävulskvärk är det!
I måndags blev min älskling sjuk av behandlingen,eller sjuk och sjuk, han fick en snabb utrensning i kroppen av alla gifter och slagg antar jag, för han spydde rakt ut och fick hög feber och blev jätte konstig i magen, men Manzanares sa att det var en jätte bra reaktion så då var det väl det då..
Om man äter mediciner och sånt kan man få så då man har gifter i kroppen som ska ut...
Vi låg i soffan hela dagen och bara myste med varandra och kollade på film, det var riktigt skönt att bara få koppla av faktiskt.....
Igår var jag in till stan en sväng och handlade lite och hade också besök av min härliga dotter Bella hela förmiddagen....
Igår gjorde vi tunnbrödsrulle till middag och det var så himla gott...
Jag har pratat med Charlie i telefonen varje dag...
Det känns så skönt...
Att jag finns här och att han finns...
Jag mår så himla piss av att han ska flytta nu till Stockholm, han har hoppat av skolan nu och drar nu iväg iväg ut i vidderna...
Helt själv!
Jag har ångest över det och jag är jätte orolig över att det inte ska fixa sig, men jag måste ju tro på han i alla fall, han måste få prova sina vingar nu då  det inte gick att bo hos sin pappa för tredje gången nå mer pga allt bråk och tjafs, jag förstår Charlie mycket väl, man ska inte behöva utstå bråk och tjafs dagarna i ända och  inte få känna sig trygg i sitt hem...
Han måste få prova på han med, funkar det inte så finns jag här med öppna armar igen, då är det bara att flytta tillbaka för han...
Kommer sakna han jätte mycket men jag har sagt att jag finns bara ett samtal bort om det är nånting!
Idag har jag och Charlie varit in till stan en sväng och handlat det som han behöver ha med sig när han åker, vi har varit upp till skolan och plockat ur hans skåp också, så nu är det också gjort....
Så jag får väl acceptera att han drar nu då....
Som sagt han vet vart jag finns om det skulle vara nåt!
Vuxenpoäng till han ger jag idag, som en ""förut"" klok människa sa...
Man ska inte bestämma där man inte bor!
Man ska ta hand om sin familj och vara rädd om den!
Innan man säger vad andra ska göra occh inte göra!
Jag ger nu ""vuxenpoäng"" jag till Charlie för att han var så stark och tog sig framåt, inte att bli kvar i en massa negativitet utan ska få må bra.....
Trodde att man skulle stötta och ""inte stöta"" undan när man behöver hjälp men vissa gör precis tvärtom tyvärr...
Min familj kan jag ta hand om själv, synd bara att jag insåg det försent i livet då man förlorat det bästa man hade!
Mina barn!
Men ibland så måste man kanske gå den långa vägen för att se att vägen var kanske inte så lång ändå om man bara hade öppnat ögonen lite tidigare....
Och i tid!
Det gjorde tyvärr inte jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0