Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade redan vid 7 i morse av att den härliga solen sken rakt in genom mitt sovrums-fönster, vilken härlig dag igen då!
Klev upp och smålog lite för mig själv och tänker på allt fint och gott som jag har i mitt liv idag....
I måndags var jag in till stan en vända och handlade lite och igår med...
Så nu är det fullt i alla skåp och frysar ""igen"" och lönen har inte ens kommit än hihi..
Det är härligt!
Ekonomisk som jag är hihi!
Sen ringde Bella och ville ha sällskap in och handla igår kväll och jag följde med så det blev 2 vändor till stan igår hihi..
Båda dagarna har vi varit ute och gått långpromenader i detta härliga väder, jag älskar ju sommar och sol, det är det bästa som jag vet....
Varit och hälsat på mina underbara svärföräldrar och fikat lite där också har vi hunnit med såklart...
Och myst med Stich som bara älskar mig hahahahaha....
Igår skjutsade jag Marina upp till läkaren på vårdcentralen och hon följde med upp till Manzanares en sväng och fick nålar hon med..
Hon tyckte att det var så kul att vi träffades och fick prata lite (vi hade massor att prata om) Hihi och hon säger också att jag ""idag"" utstrålar så himla mycket glädje...
Och kärlek....
Och ser så lycklig ut, och att hon är så glad att jag mår så bra idag.....
""Det säger alla""
Att det verkligen syns att jag verkligen mår bra idag och det gör jag ju, livet är så himla underbart idag....
Jag skrattar och är glad jämt!
Marina sa att hon tycker att jag har fått en sån fantastisk man som Honken för det finns ingen snällare karl än han ( det har hon nog så himla rätt i) Hihi...
Han får mitt hjärta att slå (inte bara ""en""gång utan hela tiden varje dag)
Så fort han inte är här i närheten så saknar jag han och längtar efter han, precis så som det ska vara....
Jag känner att jag får den där ""riktiga"" kärleken ifrån han som man ska ha mellan 2 människor som älskar varandra....
Att jag får vara den jag är (Ulla) helt enkelt i hans sällskap....
Det är så härligt att alla säger att jag är en trevlig och glad tjej idag!
Alla fina vänner som vi har runt omkring mig idag och har kul med och vi skrattar åt allt, livet har blivit så enkelt att leva idag, men det är jag väl värd antar jag (enligt alla andra i alla fall)
Nån gång ska man väl få vara glad och få må bra, och älska nån stor kärlek i sitt liv?
Man vet aldrig vad som dyker upp i ens liv men helt plötsligt händer det (och han står bara där) han som betyder allt i ens liv!
Mina svärföräldrar är s glada att han har träffat mig då han själv har blivit mycket gladare och skrattar mycket, men han säger ju att han mår bra, att jag är de bästa som har hänt han....
Gulligt!
Jag var in till stan och köpte en surfplatta åt älsklingen i Måndags och han blev så glad hihi...
Vi tycker om att ge varandra lite ibland!
Älsklingen har  också gått igenom min bil så i morgon blir det en vända till Biltema och köpa handbromsbackar och sen är den klar för besiktning, i helgen när jag jobbar ska han putsa på den hihi..
besiktningen är redan beställd också...
Jag har världens bästa älskling jag hihi...
""Innan jag träffade min stora kärlek i mitt liv så var jag inte ens duglig att veta att om jag bara kunde ""se"" på nån och den personen kunde få mig att le av bara en enda anledning!""
Att han bara finns för mig!
Igår träffade jag ännu en gammal kär vän som jag inte har träffat på länge, typ när barnen var små och vi satt i lekparken med dom, dom har också flyttat till Grängesberg, det var kul att ses igen...
Hon blev så chockad att jag också bodde här hihi..
Nya och nygamla vänner dyker upp i mitt liv hela tiden och det är så härligt...
Så mycket vänner både nya och gamla som jag har idag har jag inte haft sen tonåren, det är så himla härligt!
Har pratat med Charlie i telefonen varje dag ocklså, han är så duktig, skrivit in sig på arbetsförmedlingen har han gjort och fixar detta galant, fast jag var nervös ett tag där, men han längtar hem nu...
Han är ju inte van att vara borta så där hela tiden så jag förstår han...
Men han måste också få veta hur vuxenlivet är!
Idag sitter jag och bara njuter av dagen och solen och tar det lugnt, det måste man få göra ibland!
Älsklingen jobbar och jag får min egen tid som jag behöver ha!
Härligt!
Nyss skickade han ett gulligt sms som varje dag, hihi...
Han har redan ringt också hihi...
Härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0