Måndag igen!

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade av att Jimmy ringde på dörren och jag öppnade så det blev en kopp kaffe på förmiddagen med bästa han, var så himla trevligt, kul kille och kul att umgås...
Är så glad att han mår bra idag och har det så bra!
Älsklingen jobbar och jag ska fixa lite här hemma, om det nu ändå inte finns så mycket att göra då allt är redan välstädat och fint och sen ska jag laga en god middag tills han kommer hem ifrån jobbet innan jag själv ska ut och jobba ett kvällspass....
Härligt liv!
Igår fick jag ett sånt gulligt och fint sms ifrån min dotter, ""härliga du hihi"" är så himla stolt att jag har så fina och underbara barn som jag har men inte fattat det innan jag vaknade upp ur en lång mörk dvala, men idag är livet härligt igen och livet bara leker igen, och mina barn älskar jag över allt annat och dersas fina små familjer, tänk vilken tur jag har haft!
Mina barn är faktiskt unika,hihi...
Det är endast bara jag som kunnat få dom hihi!
Allt går bara framåt och bara blir bättre och bättre för varje dag som går, härligt!
Det är ju så här livet ska vara, man ska umgås och vara rädda om varandra och vara snälla..
Det var så nice att se alla mina glada människor i Lördags, gud vad jag har längtat efter denna dagen i mitt liv och vad jag har saknat dom...
Härligt att se alla må bra och att man kan ha kul, för det är ju det livet går ut på...
Man ska njuta av allt som finns runt omkring en och man ska vara glad annars blir livet trist....
Inte lätt att veta om man aldrig upplevt det, men idag vet jag vad mina barn betyder för mig och det bästa av allt är att dom är så fantastisk snälla ocg goa åt mig trots att jag varit en idiot...
Tack snälla ni för att ni finns och är så rara och snälla....
Tack mina fina underbara svärsöner också för att ni är så snälla och förstår!
Idag betyder min familj, mina vänner och gemenskapen och min underbara man i mitt liv allt för mig, jag vaknar på morgonen varje dag och ler för jag är så himla lycklig över det som jag har och det som jag har lyckats åstadkomma i livet..
Sen har jag gjort många stora misstag i mitt liv också men allt har en mening tror jag i alla fall..
Sanningen segrar i alla fall till slut och idag är jag en mycket bättre människa än jag varit dom senaste 20 åren och jag har all möjlighet att få glädjas här i livet...
Som mina barn säger och dom har så rätt, att det är inte lätt när man inte vet om lögnen men sanningen kommer fram till slut...
Idag ser mina barn att jag har en underbar man att leva med och dom är jätte glada för min skull, härliga ungar jag har hihi...
Jag verkligen älskar dom av hela mitt hjärta.....
Mina vänner ser att jag mår bra (alla säger det) att jag inte längre är innesluten i mig själv mer) Att jag mår bra och det gör jag ju (jag är ju fri som en fågel idag)
Igår pratade jag med Charlie och han skrev så fint på instagram att han fått alla goda sidor och det mesta ifrån mig utom utsseendet hihi, men är så himla tacksam att han är så himla ödmjuk som sin mamma....
Han lyssnade på gamla godingar ""dansband"" som jag lyssnat på som ung och Elvis Presley som jag lyssnade på en gång i tiden då jag bara var blott 13 år gammal och fläckvis okysst hihi, och nykär i min första stora kärlek, härligt!
Och nu på gamla dar har jag träffat den stora kärleken igen, härligt!
Han är så himla go och rar och han ger mig det jag behöver i allt, då menar jag verkligen allt.....
Han är sanningsenlig och mysig och romantisk på samma gång, vilken karl!
Ja allt börjar ordna upp sig i mitt liv och alla pusselbitar faller så småningom på plats verkar det som, och ingen är gladare än jag....
Livet gåt absolut inte ut på att vara snyggast och bäst utan att vara snäll, och ärlig..
Det betyder så mycket mer här i livet!
Nu har jag hittat tillbaka till mitt gamla liv igen, fått den kontakt jag så länge velat ha och jag är helnöjd med mitt liv..
Jag lever äntligen i en trygghet igen med dom som jag älskar av hela mitt hjärta...
Längtar så till Onsdag som kommer betydsa så mycket i mitt liv, ser fram emot det jätte mycket..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0