Långfredag 2014

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade ganska tidigt i morse och det var helt grått utanför sovrumsfönstret.....
Trist....
Men jag är lika glad för det, för jag kan ju fortfarande kliva upp ur sängen på morgonen och ta vara på dagen i mitt liv!
Utan en massa mediciner som förstör min kropp och gör en helt galen hihi...
Igår var jag förbi vid bästa Anita och fikade en sväng och Catrin och barnen var också där och Janne kom en sväng så vi skrattade som vanligt åt en massa tok hahahahaha...
Härliga människor i mitt liv, och dom tycker också att jag är kul,hihi...
Sen hämtade jag älsklingen på jobbet och vi åt på Caruso och åkte sen vidare till Borlänge och jag gjorde en hel del fynd faktiskt....
Var in på Ö o B och handlade lite....
Köpte bromsbackar till min fina pärla och sen när min älskling rev isär det så ramlade allting löst hahahaha..
Så gissa vad vi gjorde idag?
Jo vi åkte till Borlänge ""igen"" och jag köpte allt nytt istället runt om, både bromsbelägg, monteringssats, handbromsvajer och bromsbackar....
Det blev en hel förmögenhet (men drabbar ingen fattig hahahahaha) men nu kommer pärlan att bli som ny igen, nya bromsar helt runt om, så min älskling har lite att göra idag, då jag har en hel jobb helg nu framför mig och behöver bilen så han håller på för fullt nu..
Han är så snäll min karl.....
Och duktig förstås!
Han vill inte att jag ska vara utan nån bil utan kunna åka som jag vill precis när jag vill, han är så himla go och snäll och han gör allt på en gång,härligt!
Vilken riktig  karl vill att hans kvinna ska sitta utan en bil hahahahaha......
Så idag på morgonen skrev Bella och Wilma ville komma hit så hela min underbara familj kom hit och fikade och det var så mysigt, jag älskar mina barnbarn som är så goa....
Så jag sitter nu och tar det lite lugnt, har nyss lagat mat så vi har fått mat i magen och är mätta nu, medans älsklingen fixar min bil, så den ska bli klar tills i morgon....
Har en hel jobb helg framför mig nu och det är bra då man tjänar bra nu....
Lollo är här och Stefan och dricker kaffe....
Regnet är här idag men det ska tydligen bli fint väder i helgen, tur att jag jobbar bara lite korta turer. det blir nog bra....
Pratat med Charlie idag har jag också gjort och han mår inte så bra just nu, men tror att det här behöver han nu för att inse vad allt kostar och få bli vuxen och ta ett eget ansvar.....
Det verkliga livet som det är.....
Tror att han fixar det här till slut, vill bara att han ska få må bra!
Nästa vecka är det nya tag med nya utmaningar igen, ska bli spännande med lite nytt igen hihi....
Livet går sin gilla gång och jag bara flyter med i strömmen, allt går bara för fort tycker jag...
I natt tappade jag en tand i sömnen igen och jag vet ju vad det betyder, en varning förstås!
Mitt undermedvetna som har pratat igen!
Jag ska nog hinna med lite mys ikväll också innan sängen kallar och klockan ringer i morgon bitti....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0