Annandag påsk

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt härliga liv så här i den härliga vårsolen som infinner sig nu i denna tiden!
Vaknade i morse då klockan ringde och det var dax att åka till jobbet och göra ett skift igen!
Har jobbat hela helgen och det har varit kanion väder men slutade ganska tidigt i Lördags och igår faktiskt...
Älsklingen hade lagat påskmat på Lördag när jag kom hem, (vilken karl jag har va!)
Maten stod på bordet så fint dukat och klart, bara att sätta sig ner och äta...
Igår hade han lagat mat också och idag hade han gjort hemlagad potatismos och falukorv (sikken karl man har va hiihi)
Han kan han kan jag lova..
I Lördags hade jag älsklingens bil då jag köpte alla bromsdelar till min pärla så nu är allt bytt och nytt på bilen av världens bästa man som bytt allt, nu är det bara besiktningen  kvar...
Bilen ska vara i bra skick och bromsar är viktigt på en bil att dom är bra,det blev en hel förmögenhet men det drabbar ingen fattig hahahaha..
Igår var vi ut till sommarstugan en sväng och satt i solen och hade det bara bra efter att jag komit hem ifrån jobbet..
Vi åkte fyrhjuling ut dit och det var så härligt i detta fina väder som vi har haft dom sista dagarna...
Har haft främmande också i helgen av än den ena och än den andra, mysigt med härliga vänner och att umgås jämt..
Det rör på sig som vanligt här i denna familjen med bara glädje och skratt hela tiden..
Härligt!
I morgon är jag ledig vad jag vet än då hihi, men då ska jag åka till stan en sväng och umgås med vänner som vanligt...
Har pratat med Charlie varje dag och han mår bra och trivs där, är jätte glad för hans skull, man ska må bra ,det är man värd...
Och jag är kanon glad för hans skull och jag hoppas att han kommer och hälsar på snart hit...
I veckan har jag möte med chefen igen ,det går bra nu hihi, och sen mer jobb i veckan och jag ska hinna vara ledig lite också har jag tänkt..
Hela helgen ska jag ju gå min efterlängtade mediumkurs äntligen, längtar så och det kommer bli jätte spännade...
Pernilla ska också gå den så det blir kul...
Vi ska åka tillsammans...
Kul att jag har fått kontakt med henne igen och vi umgås igen....
Ja, som sagt livet går vidare i snabb takt, och jag älskar varje dag som jag vaknar och inser att  mitt liv inte är bara en dröm utan faktiskt ren och skär sanning..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0