Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade och det luktade nybryggt kaffe! Låg kvar i sängen under mitt varma duntäcke ett tag i värmen och log lite för mig själv!
Luktade  lite på Älsklingens kudde eftersom han redan hade klivit upp.....
Klev upp efter ett tag och klädde på mig och drack mitt kaffe så jag skulle vakna lite mer till liv igen.....
Älsklingen tände i öppna spisen så det blev varmt och skönt inne då....
Älskar när det är varmt...
Älskar lite mys på morgonen bredvid öppna spisen...
Idag ska jag inte göra nånting speciellt alls, hihi....
Jo då jag ska sätta upp lite nya gardiner i hallen uppe och i hallen upp i trappan, så det blir så fint så...
Sen är det bara köket kvar, så där vill jag och ska jag köpa nya ""igen"" hihi....
Det blir så fint och myspys i hemmet, precis så som jag vill ha det i mitt hem....
Alla tycker att jag har ett sånt välstädat och fint hem, det är kul att höra, undra om jag är lite pedant eller? Hahahahaha....
Jag har byggt upp det precis som jag vill ha det nu, en ny början har alltid något gott med sig har jag märkt....
Ett regn behöver ""inte alltid"" bli ett fortsatt regn utan det kan visa sig att solen faktiskt tittar fram bakom dom stora molnen en dag och att man aldrig har haft det så bra förut, det var ju det som hände mig....
Jag har fått hört att jag är jag nu, att jag har världens snällaste man, och att jag gjorde ett kap bland män, hihi....
Det är inte bara snyggheten som gäller utan det är hjärtat som räknas, fast mina vänner tycker att jag har en snyggare karl idag, kul att höra....
Sen att jag jämt är glad och att jag uppskattar så lite nu mot förut.....
Världens bästaste svärföräldrar har jag och det är jag verkligen glad för....
Sen idag ska jag bara mysa och ta det lugnt hela dagen, lulla lite för nig själv idag och vara med Charlie som slutade vid 12- tiden idag...
Jag riktigt njuter av livet nuförtiden och det som jag har runt omkring mig...
Skönt att bara få vara bara jag för en gångs skull och att få göra som jag vill...
Inga frågor som kräver svar på allt vad man gjort eller vem man varit med....
Älsklingen jobbar och igår kväll när han kom hem så hade jag gjort goda räkmackor till mig, han och Charlie och så hade jag tänt ljus till oss....
Är som en härlig familj som det ska vara...
Vi åt och mös och han kramade om mig direkt vid dörren och sa att jag var helt underbar...
Det får jag höra varje dag....
Det är kärlek det!
Jag har haft turen att träffa en helt fantastisk man i mitt liv, det finns få såna och det var väl min tur nu antar jag hihi.....
Det sägs ju att livet blir bättre ju äldre man blir och det är då sant....
Kärleken är på en helt annan nivå på nåt vis och sen när man känner sig älskad är det extra plus det med...
Sen beror det nog på vem man träffar också och hur mycket man bryr sig om varandra i ett förhållande såklart?
Man måste kunna leva och kunna lita på varandra, man måste kunna göra saker tillsammans och samtidigt saker på varsitt håll...
Trohet är ett måste...
Men måste ändå få vara fri....
Så jag har hittat den perfekta mannen i mitt liv nu, han som ger mig allt "i allt"" hihi...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0