Söndag igen nu då!

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade vid 9 i morse och hade sovit som en stock!
Igår kväll kom min svärson hit och han skulle ut och festa lite så vi körde ner han till Mats för att ha en mycket trevlig kväll...
Pratade med han idag och han hade druckit lite för mycket så det blev en lite för tidig hemgång för han hihi...
Han är så himla mysig och go den killen, jag gillar han skarpt...
Han ringde igår natt och sa att ""jag" är en sån fin människa som bryr mig så mycket och är så snäll och han är också helt underbar och snäll....
Det är så kul att höra och mycket glädjande för mig...
Han är en mycket speciell och fin svärson, jag är så himla glad att vi kommer så bra överens som vi gör...
Är så glad att min dotter hittat en sån underbar man som han är, hon har inte haft det så lätt hon heller.....
Jag sitter här och ler för mig själv, (precis som jag alltid gör varje morgon när jag vaknar) och tänker på allt fint som jag har idag runt omkring mig....
Härligt liv, precis så som jag alltid har velat ha det, men inte riktigt ha fått förut....
Jag har mina härliga barnbarn och mina underbara barn och mina fina vänner och världens bästa karl och morfar till mina barnbarn....
Han är så himla duktig och rar med barnbarnen och barnen och lägger verkligen ner tid på dom och skämmer bort dom såklart!
Det är inte ""alltid"" som blod är tjockare än vatten faktiskt?
Det sa min bästa vän Sanna till mig en gång här....
Det är faktiskt den morfar som bryr sig och ägnar tid åt barnbarnen som räknas, och Bella och Therese är så himla glada att jag har träffat den rätta nu....
Therese och jag pratade i telefon i förrgår och då sa jag att (jag kunde aldrig tänka mig att livet kunde vara så bra och att man kan älska nån så mycket, känslan är så obeskrivlig och jag skulle aldrig vilja byta tillbaka till det jag hade då mot det jag har idag)
Då jag har fått det här helt fantastiska livet, en ny början och en helt nystart.....
För så bra som jag har det idag har jag aldrig inte ens kunnat drömma om i min vildaste fantasi!
Therese svarade mig med att (men mamma skulle du göra det är vi faktiskt tvungna att döda dig)
Hahahaha.......
Hon är kul hon, men hon har ju såklart sett det alla andra också har sett att jag är mycket gladare nuförtiden, och inte längre lever i den där lilla bubblan som jag gjorde då och att jag kan säga vad jag tycker idag utan att vara rädd längre.....
Att jag kan vara ""jag"" helt enkelt.....
Att jag har det bra idag och vi har jätte bra kontakt idag....
Och glad är jag att min nuvarande karl bryr sig om mina barnbarn också helt enkelt....
Jag har en sån bra kontakt med mina barn idag, och jag är jätte glad för det....
Det är så himla många som skulle säga upp kontakten med mig idag om jag skulle sabba det bra som jag har idag....
Det är ju bara bevis på att dom tycker om min nuvarande karl jätte mycket, och framförallt ser ju alla att jag mår mycket bättre idag och jämt är glad och alltid skrattar åt allt, jag tar helt enkelt livet som en klack-spark idag...
Och dom tycker att jag gjort ett kap av karl, och alla tycker om han jätte mycket....
Min karl säger att jag är helt underbar, aldrig sur och vi har fortfarande inte varit sura på varandra, och det är väl ändå kärlek det.....
Han är bra på alla sätt som man kan vara det på.....
Han ger mig det jag behöver (kärlek och omtanke)
Han bryr sig helt enkelt och han ger min kropp verkligen det jag aldrig ha fått.....
Idag skulle vi har åkt på Kopparbergs marknad men vi struntade i det, Charlie har varit barnvakt hos min största dotter hela helgen så saknade har varit alltför stor....
Vi tar nya tag och åker på på Rättviks marknad istället nästa helg...
Idag blir det istället ut och åka fyrhjuling lite grann.....
Dotter och svärson har precis varit hit och fikat litet men svärson mådde inte sådär jätte bra,hahahahaha......
Dom skulle åka och köpa en snöskoter så dom kan följa med mormor och morfar ut och åka i vinter fast vi på fyrhjuling då..
Det tyckte lilla Wilma skulle bli jätte skoj.....
I morgon börjar en helt ny vecka igen och snart går vi in i vintern, dags för vinterdäck på snart på bilen igen då.....
Många mysiga kvällar blir det att kura ihop sig i soffan med den man älskar med tända ljus och bara kramas lite....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0