Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade och älsklingen hade inte klivit upp än, utan han låg kvar bredvid mig så jag fick kramas lite?
Kan det bero på att jag vaknade ganska tidigt i morse då? Hahahha...
jag börjar alltså bli piggare nu igen.......
Klev upp och Bella ringde och kom förbi, så vi drack kaffe och sen gjorde jag mig ordning för Bella ville att jag skulle följa med in till stan en sväng för hon skulle köpa lite vinterkläder till sina små flickor...
Så vi åkte in till stan och jag handlade lite på Coop också...
Hem igen och packade ur och in till stan igen och hämtade bästaste bruden Anita och släktingen Moa och hennes vän Sofie, sen iväg och handlade igen hihi...
Drack kaffe hos henne sen efteråt och träffade Janne där också...
Åkte sen vidare ner till Rita och klippte mig, och sen hem igen hihi...
Väl hemma packade jag upp ""igen"" hihi....
Fattar inte hur jag ska få in allt i frysen men det kommer säkert gå hihi...
Nu håller jag på att göra ägg-mackor tills älsklingen kommer hem så vi kan äta lite och mysa, gött varje kväll blir det här. hihi....
Idag när jag var med Bella till stan hade Älsklingen skurat alla golv, dammsugit och diskat, vilken karl jag har va?
Han är precis som jag och vill ha ordning och reda i hemmet och det bästa är att det ""aldrig"" blir stökigt eftersom vi båda två tycker om att ha det snyggt runt omkring oss...
Han är en sån man som alla kvinnor vill ha ""men som tyvärr inte växer på träna""......
Idag när jag var i stan skickade min dotter ett mess och sa att hon äntligen hade fått körkortet, nu är hon fri och kan åka precis som hon själv vill, det är en frihet att ha körkort, jag är så himla glad för hennes skull och det är hon mer än värd...
Ja som sagt min dag har varit full av glädje idag ""igen"" precis som alla andra mina dagar är nuförtiden...
Man kan inte göra annat än att le, och vara glad för det som man har?
I morgon ska jag en vända in till stan igen och på kvällen får jag främmande av nån som jag inte träffat på länge, så det ska bli så skoj...
På fredag ska jag till min kära dotter på ljusparty och dricka lite och ha det skoj, Lördag ska jag till Kopparbergs  marknad en sväng och sen hem och iväg och åka fyrhjuling med det glada gänget, och så är det familjedag på fisket på Lördag också....
Hela helgen kommer att bli glad och trevlig ""igen"" med många härliga vänner och familj i min närvaro..
Tänk om jag hade fått känna så här för länge sen...
Tänk om jag hade fått chansen att få uppleva det jag gör idag för länge sen, då kanske jag inte hade behövt må dåligt i perioder och sluppit allt elände och fått ha det lugnt och skönt runt omkring mig?
Men idag har jag världens bästaste karl och jag är så himla glad för det...
Han är den jag sökt i hela mitt liv, den som jag älskar så himla mycket...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0