Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och hade hjärtat bredvid mig som har feber och är kok-het, dotter var också sjuk igår, men här tas det nya tag varje dag för att varje dag ska bli bara bättre och bättre  hela tiden....
I måndags morse ringde dom ifrån Falun vid kvart i 8 och jag fick en akut-tid att komma upp dit ""igen"" för att göra den hemska undersökningen....
Som jag har gruvat mig så för!
Ringde Älsklingen och han tog ut komp och följde med mig upp dit.....
Väl där, nervös och skakis, med många funderingar som har funnits där och som man kan bli så gjorde dom en annan undersökning också på en gång som man gör under narkos egentligen, men jag ville göra den ändå för att se själv hur stor svulsten var?
Och för att slippa bli sövd 2 gånger .....
Dom sprutade in koksalt-lösning och det gjorde fruktansvärt ont, var precis som ett tryck att man skulle föda barn igen, men det var bara en kort stund så det gick dock bra trots allt bra......
Fick en tid för operation så nu ska den tas bort i alla fall....
Har ont och är öm, men snart är det över i alla fall..
Det blir nog bra till slut, och på den här resan som har varit lång känns det som och  full av mycket oro och många funderingar så har jag haft min älskade man som stöttad mig till 100 % på hela den här långa resan, som har känts som en oändlighet och han har varit där både dag och natt och stöttat och bara funnits där när jag har behövt han och sen har jag haft min underbara dotter och min svärson och barnbarn som funnits där hela tiden.......
Vill inte bli sövd en gång till men måste det tyvärr, så det kommer nog att bli bra......
Älsklingen sa när jag kom hem och fick beskedet / att han skulle sitta på upp-vaket när jag vaknar och finnas där..
Han är det bästa som har hänt mig, helt underbar människa är han.....
Sen har Charlie varit till läkaren idag igen på utredning om astman, hon hade blivit sämre så hon fick en starkare medicin och en med cortison som hon måste ta 2 gånger om dagen, allt pga av nån son inte kan tänka, hon är förstås ledsen att hon ska få astma för att nån annan inte tar sitt ansvar utan röker inne så man inte kan vara i lägenheten alls..
Tur att hon bor hos mig nu..
Sen har jag träffat Anki idag, kanon kul var det, glad och trevlig och har också börjat ett nytt liv, härligt, härligt..
Det är så himla underbart att både hon och jag har fått det så bra nu, efter alla år hihi...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0