Ny vecka igen då!

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse ""faktiskt"" tidigare än jag brukar göra!
Börjar bli lite piggare nu men jag äter järn-tabletter och jag har bytt ut alla stekpannor och sånt från teflon till gjutjärns-pannor nu så man utnyttjar järnet i maten lite bättre, det är bara nyttigt och bra...
I helgen har vi varit ute med fyrhjulingen och alla i ""gänget"" förstås och åkte lite i skogen, hamnade i Bringsjöberg, och så det var skoj faktiskt då jag har bott där 1995..
Det är ju evigheter sen hihi...
Det var sig likt i alla fall....
Vi åkte över Ljungåsen och överallt i skogen, det är skit kul att åka  så med alla vänner som är med och vi umgås...
Sen var vi ut till stugan och matade änderna, och mina svärföräldrar var där så jag tog med hembakade bullar, kaffe och hembakade kladdkakor som jag hade bakat och vi satt nere vid sjön och fikade och hade det skönt i solen...
Dom blir så glada när vi kommer och hälsar på sådär!
Dom är så snälla och fina människor, som uppskattar allt man gör..
Världens bästaste svärföräldrar har jag...
Nästa helg ska vi ut ett helt gäng igen och åka igen ,och stanna på ett ställe och grilla och fika och ha det mysigt....
Jag har varit och kollat på en till fyrhjuling nu så får se om det blir köp av en till, hihi..
Bra att ha 2 stycken om Charlie och Marina vill med och åka lite...
Idag är det en ny vecka och nya utmaningar står på tur igen då!
Jag har haft 2 helt fantastiskt underbara veckor med älsklingen nu och en vecka då han har varit sjuk och jag har varit hemma också med han, vi har bara vilat och myst med varandra, precis så som det ska vara....
I morse tvättade älsklingen våran fyrhjuling och vaxade den och så tvättade han min bil också såklart, hihi...
Sen klipptes gräset för sista gången i år...
Sen åkte jag in till stan och handlade lite det som var billigt att fylla på frysen med..
Men fråga mig inte hur jag ska få in allt, för frysen är redan så full den kan bli, hahahahaha, skadad som jag är så handlar jag alltid mycket, för mat måste man ha för att kunna överleva....
Men jag får väl koka lite mer Lingonsylt och blåbärssylt antar jag så jag får lite mer plats hahahaha....
Jag passade på att vara med bästa Anita och hennes döttrar och vi shoppade lite......
Fikade hos henne gjorde jag också....
När jag väl kom ner till Willys så träffade jag Anette Fantenberg så vi pratade om allt och ingenting, sen hann jag gå typ 30 meter så träffade jag My och hennes trevliga kille och deras lilla nyfödda så himla söööta dotter, jag pratade en bra stund med dom också, så jag ska åka ner nån dag och mysa lite baby, hihi...
Sen stötte jag på Bea och jag kom aldrig hem,hahahahaha....
Väl hemma så packade jag upp, stack iväg igen upp till dotter och svärson och mös med Thilde och Wilma...
Dagen har varit så fantastisk som den alltid är nuförtiden för mig, jag lever ett mycket bra liv och jag ler varje dag, varje morgon när jag vaknar och har så fina underbara människor i mitt liv, som jag har fått bara ""sådär"" tillbaka, som jag har saknar i många år...
Att få ha det här betyder så mycket för mig, jag har saknat det så och jag har mått skit i mitt liv i perioder förut, vilket jag inte gör längre utan nu mår jag kanon om man räknar bort min värk i min kropp, men jag lever för det jag har idag, och jag uppskattar så lite i mitt liv, jag har allt jag behöver och mycket mer därtill, och jag ser ljust på allting även om det dyker upp lite mörker ibland, men vad fan: livet är till för att levas här och nu, och jag har insett att det är så här jag vill leva och ha det och har alltid velat men jag har inte riktigt förstått att det här har funnits förut...
Men har man världens snällaste och raraste vid sin sida varje morgon när man vaknar på en mysig varm arm så kan man inte annat än att le och vara glad...
Vi kompletterar varandra så himla bra, både på det ena och det andra sättet...
Kroppen mår bra med dig, den får det den behöver...på alla sätt och vis..
Sex är som sagt olika, i vissa förhållanden måste man nöja sig med självbetjäning och i andra kanske man får be om service, och i vissa får man faktiskt full service...
Thats the Life, och jag älskar det idag, hihi...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0