Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade vid 6 i morse av att älsklingen åkte och fiskade men somnade om så skönt på hans kudde sen och sov vidare...
Han kom hem halv 11 då hade jag precis vaknat till liv hahahahaha....
Igår var jag ju och festade lite, blev ganska rund under fötterna hihi och jag träffade min dotter som jag har saknat så himla mycket i mitt liv, det var kul att se att hon mår så bra som hon gör och att hon skrattade och hade jätte kul....
Jag fick ge henne en kram i alla fall och det är lycka för mig....
Jag träffade även andra trevliga människor som jag aldrig förut träffat och jag hade skit skoj, många skratt och roligheter blev det....
Vi pratade om allt och ingenting och när min största dotter är med kan man ju räkna ut vad pratet handlade om hahahaha....
Hon berättade saker som jag aldrig hört talas om förut och nu kom det fram minsann, hihi...
Älsklingen skjutsade mig dit och hem förstås...
När jag kom hem fick jag ju grädden på moset hahahah....
Efterrätten på det goda kan man ju säga...
Inga 4 sekunder här inte.....
Det värsta som finns är väl en karl som inte vet om han är pissnödig eller kåt....
Det är inga karlar det inte....
Jag hade i alla falla skit skoj och jag tackar så mycket för en jätte trevlig kväll och alla fina människor som jag träffade.....
Dom andra åkte ut på krogen sen efteråt men jag orkade inte följa med, men, men det blir fler gånger hoppas jag då....
Idag ska vi åka till Kopparbergs marknad en sväng men jag får ju inte kära hihi..
Sånt är jag riktigt noga med....
Sen en sväng med gänget ut på fyrhjulingarna i detta väder men man får väl klä sig varmt antar jag....
Ja helgen har bara börjat med en massa mys och härliga människor.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0