Fredag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse efter att ha haft en hemsk yrsel hela natten, inte så kul, antagligen sned i nacken igen, som så många gånger förut så nu ska jag åka iväg till Skinnskatteberg igen och få bli masserad, de gör fruktansvärt ont men det går över efter några dagar så det är värt det.....
Kanske jag oroar mig också lite för operationen som jag ska göra i nästa vecka så man tänker  kanske lite extra och funderar mycket över det också....
Ikväll ska Älsklingen ut och äta och ha kul med sina jobbar-kompisar och det tycker jag att han ska göra, vänner är bland det bästa man kan ha...
Riktiga sådana....
Man ser när och vilka som finns där när dom behövs....
Jag själv ska nog göra nåt annat kul hahahahaha.....
Idag har jag haft besök av dotter och lill-tjejen en liten sväng och Älsklingen har tvättat och polerat min bil, hihi..
Han är så himla snäll, han vill absolut inte att jag ska åka i en skitig bil, det är det värsta han vet hihi..
Bilar ska vara välvårdade och rena och fina.....
Den blev så fin så!
Sen har han varit ner och klippt gräsmattan åt sin mamma och åt sin bror och nu är han uppe hos min dotter och svärson och klipper där, allt bra med en åkbar klippare....
Nu lagar jag mat och idag blir det gulasch-soppa, som är så mumma...
Men man kan tro att jag lagar mat åt hela Gränges fortfarande, är ju så van att laga mycket mat, men älsklingen får ju god mat i dosan till jobbet då och det älskar han ju att få.....
Har ont i magen som aldrig förr nu och vill bara få det här gjort, så jag kan se framåt sen igen...
Som tur är så har jag världens bästaste bredvid mig som stöttar och förstår mig.....
Tänk om jag inte hade hittat denna fantastiska människa?
Då hade jag inte mått så bra idag som jag nu gör!
Dotter är hemma ifrån skolan idag då hon inte kan röra sin arm efter att hon välte med hjul-lastaren i skolan men lite blåslagen men det kommer bli bra, som tur är....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0