Fredag igen nu då....

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse vid halv 10 dö-trött som vanligt, och ögonen ville inte riktigt öppna sig utan ramlade ihop igen flera gånger trots mina försök och frukosten var klar...
Kroppen tar ut sin rätt nu och jag är helt säker på att den behöver det nu också när det värker i den överallt och när jag har ont, många funderingar finns som fladdrar förbi i mitt huvud och mycket tankar finns...
Jobbet är lagt på hyllan nu på ett tag, allt bara sliter i min kropp nu och jag känner att vilan är bäst för mig för tillfället...
Tur att jag har så jag klarar mig ändå och faktiskt lite till hihi..
Det beror på hur man tänker och agerar i livet!
Har träffat många av mina arbetskamrater på sista tiden,och fått förklara min situation, men jag tar nya tag igen, jag är en kämpe ,jag lovar....
Jag lägger mig inte ner för nån liten skitsak...
Jag har varit med om mycket värre saker i mitt liv än det här...
Har man gått igenom så mycket svek, som jag har gjort och bara fått tagit skit om precis allt, även sånt man inte ens har gjort så är man nog stark ändå...
Det är ju först för ca 2 år sen som jag äntligen fick ett liv  (helt gratis)och då insåg jag vad det betyder att vara glad och lycklig....
Det var först för lite över 1 år sen som jag träffade mitt livs kärlek, han med stora H som jag älskar så himla mycket, och som ger mig det som jag har saknat i mitt liv, kärlek ömhet, ärlighet och framförallt det som behövs för att må bra..
Det var först då jag såg porten som öppnades, som alltid varit stängd, ljuset uppenbarade sig ifrån allt mörker som jag har varit instängd i många år, jag såg gräset, jag såg himmelen som var så himla fin och blå, jag såg blommorna som blommade, jag såg ärlighet, kärlek och ömhet, sånt som jag inte kunde upplevt förut i min nertryckta onda kropp..
Han bara fanns där vid min sida, vi skrattade och vi gjorde saker tillsammans, vi åkte på romantiska resor och vi var ""bara vi"" helt enkelt..
Vi mös och rådde om varandra, vi kramades och vi älskade ""på riktigt"" med riktig kärlek, han gav mig det min kropp aldrig känt förut, han gav mig det min kropp behövde, han gav mig det min kropp var utsvulten på...Kärlek och ömhet...
Men så är han världens finaste också och finns bredvid mig dag som natt...
Nu är det ju fredag och helg igen, och det betyder mys med den man älskar, det är livet det..
Han finns här och har funnits hela tiden och stöttat och stöttat mig till 100% och han kommer göra det hela vägen sen också..
Det var som Ronja-Marie sa till mig att såna män är inte många på denna jord som är så fantastiska, dom är allt sällsynta och inte bara tänker på sig själva, utan finns där och är helt enkelt ovanliga, hon och jag har tur som har lyckats hitta 2 av dom männen som är bra unika på sitt eget sätt....
Hon och jag har nästan samma öde, om man kan säga så...
Ikväll tänker jag smälla i mig chips och godis och en massa gött, gött, ibland får man göra det!
 I morgon är det marknad i Gränges, den lilla plutten hihi, men jag vill ha marknadsgodis i alla fall...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0