Fredag

Hej min kära blogg ännu en  dag! Vaknade i morse ganska tidigt faktiskt av att dotter ringde och ville att jag skulle följa med till Borlänge och handla lite en sväng.....
Klev upp och drack kaffe och gjorde mig i ordning och åkte med dit.....
Träffade Therese Erson och Malin Nilsson där på Vero Moda, sen träffade jag Johan och hans tjej, och så Levina och Carro, och sist men inte minst bästaste Hasse också..
Jag träffar alltid så många som jag känner jämt och man stannar och pratar lite med alla, och skrattar förstås...
Dotter hittade lite smått och gott men inte jag, prövade en jacka men trivdes inte i den så det blev inget köp av den i alla fall.....
Sitter här nu efter att ha kommit hem och ska snart laga mat till hjärtat Charlie kommer hem och sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning igen för att åka iväg på party ikväll, nice...
Är så himla sugen idag så det blir nog bra....
Blir nog riktigt kul och många skratt kommer det bli...
Sen i morgon blir det Kopparbergs marknad en sväng och sen åker hela gänget ut på våra fyrhjulingarna för att ta en grilldag, det blir kul, gäller bara att klä sig varmt då då!
Jag sitter och mumsar på mina hemlagade bullar nu, hihi, dom är faktiskt inte slut än konstigt nog....
Det blåser ute och hösten har nu dragit förbi och vintern är på väg, usch jag som inte tycker om vintern?
Men, men den måste ju komma och gå förbi för att det ska bli vår och sommar igen!.....
Jag älskar ju sommar och är som sagt en sommar människa.....
Igår kväll var Ida och Ubbe hit så vi satt och skrattade och hade kul fram till 9- tiden, det var skoj för det var ett tag sen vi träffades nu!
Dom är så mysiga...
Tror jag ska laga potatis och köttbullar och hemlagad gräddsås idag, mumma vad gött, gött....
Nu äntligen är det helg då, jag som har varit ledig hela långa veckan och älsklingen har fått jobbat hihi....
Men nu blir det mys igen, en hel helg tillsammans igen..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0