Fredag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade och hade sovit hyfsat bra, men tack vare nån som låg nära och häll om mig i natt.....
Igår var det dags för Falun igen då,  kunde inte röra mig , hade skit-ont och trodde fan att jag skulle föda på riktigt ""allvarligt"" alltså....
Men älsklingen var så rar och frågade om vi skulle åka till Borlänge på en liten tur för att glömma allt runt omkring, så vi gjorde det...
Han är så fin och rar, som alltid och vi fikade och åt ute och shoppade förstås...
Det var kväll redan när vi kom hem...
Är så skönt att veta att man kan ""bara"" ta"" sådär"" utan att vara utan precis när man vill, behöver aldrig tänka att man inte har råd längre?
Det är så det ska vara att man kan ta till det man vill ha...
När man vill ha...
Såg på nya Dallas igår, var ju evigheter sen det gick på tv men samma intriger förstås hahahaha.....
Ganska kul faktiskt...
Igår fyllde en kär vän år som jag har umgåtts mycket med förut och samtidigt en satkärring också, som kom fort in i mitt liv som en vind och försvann tack och lov ännu fortare ändå hahahha.......
Skönt att negativa människor kan hålla sig till samma sort, med samma intressen...
Idag ska jag förbereda smörgåstårtorna som jag ska ha i morgon då jag fyller år, mumma, vad gött det ska bli, vi har mycket gött i våran familj men inte bara till högtidsdagar utan bara ändå!
Älsklingen är i stugan och håller på lite medans jag inte kan knappt gå, måste sitta still så dagen blir inomhus, hihi...
Jag har setat i soffan och bara tagit det lugnt och haft det bra med dotter som har hälsat på och lilla Thilde och så kom Terese och hennes lilla Engla också...
I morgon blir det en bra dag, med min familj och bara njuta lite...
Jag har blivit en riktig livs-njutare nuförtiden....
Idag vet jag inte nå vad jag ska laga för mat , eller om jag kanske ska bjuda på pizza kanske?
Det skulle vara så gött, gött....
Det drabbar ingen fattig hahahhaa...
Snart ska jag se alla avsnitt på Dallas hahaha, snacka om att ha det tråkigt va?
Nej inte ett dugg men måste man ligga stilla så måste man eller hur
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0