Torsdag

Hej min kära blogg igen idag! Vaknade först tidigt vid 6 i morse och var dö-trött som vanligt och somnade i alla fall om till slut igen, vaknade sen vid 9 då hade Älsklingen redan klivit upp, sängen var tom bredvid och han hade gjort en ritning och hämtat det som behövs för att bygga en rök-grill ,han är så himla duktig på att fixa allt så det blir så himla fint...
Den blir bredvid verandan som ska byggas till sommaren också, mys.....
Jag klev upp och kaffet var ""såklart klart"", disken var diskad och allt var undanplockat som han hade plockat fram, kan jag säga mer än (att jag har träffat den mest fantastiska man som man kan träffa)
Helt suverän på allting och snabb minsann, här händer det grejer på en gång och inte behöver man vänta länge i alla fall....
Han är en fixare med allt, en mycket smart och klok man som är alldeles för snäll mot alla....
Han älskar att ha ett fint hem precis som jag...
Vi kompletterar varann så bra, vi bråkar aldrig utan varje dag är fylld av bara en massa glädjeskratt och må bra hormoner, som gör att det pirrar och känns jätte bra....
Precis som det ska vara i ett förhållande, inga bråk, inga fula ord till varandra och inget negativt utan bara vara med varandra och må bra av det...
Pan kom förbi och fikade lite av mitt goda hembakade kaffebröd, hihi....
Sen åkte Älsklingen till jobbet och jag åkte in till stan en sväng och fikade vid Anita...
Träffade en jätte mysig tjej där så jag hoppas att det blir fler gånger som vi kommer att ses, hon är precis så andlig som jag och känner på sig i förväg om saker som ska hända (HÄFTIGT ÄLSKAR JU SÅNT) och hennes karl känner mid sen förut, han kommer mest ihåg alla mina underbara barn, trodde aldrig att han skulle komma ihåg dom?
Vi pratade om allt och ingenting och tiden gick jätte fort, som den alltid gör när man har roligt, så jag blev tvungen att åka hem för att dricka mitt äckliga mirakel-te......
Usch vad äckligt det är men tyvärr ett  måste just nu.......
Men jag träffar bara mer och mer nya vänner och det känns så fantastiskt att få ha fått det här livet tillbaka som jag en gång hade, många vänner och få göra precis det jag vill göra när jag vill....
att få leva ut mitt liv igen, att få vara bara ""jag"" igen....
Helt underbart....
Men jag har kämpat mig upp igen helt själv med hjälp av mina underbara vänner och familj, och jag ångra absolut
Kom hem och jag och dotter åt lite, satte mig i min underbart sköna soffa och surfade lite, log för mig själv då dottern ringde och frågade om jag skulle med in till stan idag igen...
Men jag var redan i stan då, vi har fått en sån bra kontakt så jag är jätte glad för det...
Vi gör jätte mycket saker tillsammans nuförtiden, ingen som frågar varför eller hur längre?
Jag kan göra precis som jag vill och min man är så glad att det är så, jag älskar ju det här livet, hur hade jag kunnat missa så mycket i mitt liv förut?
Antar att man kan bli lite för blåögd när det gäller vissa saker...
Jag har inte mått så här bra som jag gör idag på många, många år, inga mediciner mer och ingen ångest utan bara glada skratt  med alla underbara människor i mitt liv varje dag, det är det som är livet, allt annat är så oväsentligt liksom....
I morgon ska jag in och köpa Älsklingens julklapp, hihi, det är han mer än värd, om han inte får den före jul vill säga hihi....
Jag kanske inte kan hålla mig, hihi.....
Han kommer bli jätte glad....
På Lördag är det seans, spännande, och på Söndag blir det Borlänge och shoppa lite, hihi, bara få umgås med mina barn och min karl en hel helg, gud så nice...
Ska bli riktigt skoj, sen såklart lite gott att äta och kolla på film ihopkrupna i soffan på kvällarna....
Jag ska åka in till stan i morgon och hjälpa bästaste Anita Fredholm att handla lite och passa på att köpa det goda inför kvällen, ska bli en överraskning åt min karl, när han kommer hem ifrån jobbet hihi...
Fick ju in lite extra igen hihi, plötsligt så händer det hihi.....
Ibland undrar jag om man får ha det så här bra?
Med tur o både det ena och det andra är det inte alla som har så jag ska skatta mig lycklig för det....
Men när jag var på en seans sa min mamma att jag var värd allt det här efter allt jag gått igenom, min mamma, jag älskar henne så otroligt mycket och saknar henne varje dag, tut att hon är med mig i alla fall när jag är ensam hemma...
Nu ska jag bara njuta av resten av dagen och riktigt sakna och längta efter min Älskling tills han kommer hem och vill mysa i soffan, lägga sig och sova tillsammans med den man älskar är v ändåäl livet och det är väl ändå givet också...
Att Få vakna i armarna på den som man älskar, varje morgon, det är väl så det ska vara när man har nån vid sin sida!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0