Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade tidigt i morse bredvid Älsklingen och hade faktiskt sovit i min varma och sköna säng i natt....
Behövde inte sitta och sova nå mer, skönt det för det räckte blott med en enda natt, tack och lov men smärtan påminner mig fortfarande hela tiden men ""What""  liksom, jag kan ju le ändå.....
Jag kan vara glad ändå....
Jag kan kliva upp ändå och tänka att jag verkligen är riktigt lyckligt lottad som har den bästa som finns i mitt liv, men jag har ju världens bästa också bredvid mig också varje dag ....
Och varje natt som stöttar och bryr sig....
Jag slipper all ångest och oro så smärtan kan jag allt gott ta, den är bara en skit i havet mot all ångest jag har haft i mitt liv!
Han säger varje dag att han älskar mig, bara mer och mer för varje dag som går!
Jag känner precis likadant.....
För varje dag som går känner jag mig bara mer och mer nöjd med det som jag har...
 
""Säg aldrig till nån att du älskar den OM du INTE menar det""
""Prata ""aldrig" känslor med nån OM dom ändå aldrig finns där""
Ta aldrig nåns hand OM du ändå en dag tänker släppa den""
Se aldrig en person rätt in i ögonen OM allt du säger ändå bara är en lögn!!
 
Jag skulle ALDRIG göra det
 
Livet handlar om så mycket mer än att bara ha nån......
Det handlar om att man vill leva med den som man älskar...
Att man lovar varandra trohet i livet...
Om jag skulle få chansen att leva om mitt liv (skulle jag ändå inte vilja göra det)
Då skulle jag ju inte ha fått göra dom misstag som jag har gjort i mitt liv...
Då skulle ju jag ändå inte ha lärt mig nånting alls av mina misstag
Och För att då skulle ju inte jag vara jag....
Då skulle jag vara nån helt annan.....
Tack vare alla mina misstag jag har gjort så har jag tänkt om i en helt annan bana.....
Idag kan jag sätta mig ner faktiskt och skratta åt allt dumt som jag har gjort och allt som jag har gått på, och idag kan jag le för mig själv och tänka att det jag har är verklighet?
Jag kan slå mig i huvet eller nypa mig i armen ibland, bara för att jag ska vakna, (men jag vaknar inte) för det jag har idag är i riktiga livet och inte i nån dröm....
 
I morse var svärson och lilla Thilde förbi och fikade lite...
Jag har varit så lyckligt lottad att jag har nog dom finaste svärsöner som finns och det är jag jätte glad för....
Idag har jag lagat leverstuvning till middag och potatis, Charlie tyckte det var kanon gott, hon är ju så Bortskämd med att alltid få hemlagat hemma hos mig....
Eller bortskämd ,"2herre gud"" ett barn ska väl ha det om dom bor hemma?
Hon älskar min mat, det är kul...
Nu ska jag snart sätta mig i soffan och kolla lite på tv och så ska jag under tiden baka världens goaste blåbärspaj tills mitt hjärta kommer hem så vi kan smaska på det ikväll, hihi...
Han säger också att han är bortskämd men det vete fan, klart han ska ha, jag älskar ju han i massor och mängder....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0