Tisdag 22-10-2013

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och var skit-trött, jag ville bara somna om igen och få sova ännu mer, Älsklingen frågade mig om jag ville ha frukost, men ""nej"" det ville jag inte just då så han åt frukosten själv.....
Han hade även diskat innan jag klev upp, alltså han är en riktig man som vet hur och vart skåpet ska stå, hihi...
Han är så otroligt duktig för att vara ""just""  en man.....
Men han har som sagt fått leva själv och vet vad som ska och måste göras i ett hem...
Jag Har vaknat av och till i natt mest hela natten och haft ont och så regnade det ute när man vaknade, ja så nu är all snö borta i alla fall, då, vad skönt.....
Klev upp i alla fall till slut och drack mitt äckliga te som jag måste ha nu innan allt blir klart, fick väl i mig det till slut efter mycket om och men hihi......
Det är fan inte gott kan jag lova, men som sagt det hjälper mot allt, från ont i halsen till influensa och inflammationer i tarmarna som jag har och dom har till och med botat cancer med det, helt otroligt..
Det rensar även slagg och hjälper mot värk i kroppen, men djävlar vilka utrensningar jag har, men det är ju så det ska vara för då vet man att det fungerar också...
Varför ska man äta en massa onödiga mediciner när man kan bli frisk på en helt naturlig väg?
Man blir ju bara helt kocko i huvet av alla mediciner som finns i alla fall, därför köper jag alltid naturmedel till min familj.....
Nu har jag tagit bort allt socker och vitt bröd, inga pizzor och godis mer på ett tag, och bara lagar min egen mat som är nyttig, med grönsaker och frukt efter det....
Nu ska fettet bort hihi, och jag ska framförallt må bra.....
Älsklingen åkte till jobbet och jag hämtade upp min dotter och dotterdotter och åkte in till stan en sväng idag.....
In på Dollar och handlade lite och sen in på Nova hem och köpte en kanon snygg lampa till hallen och det blev förstås kanon bra hihi...
Mitt fina hem....
Nu är det bara tapeterna kvar som ska upp snart här...
Sen var jag med dotter in på mc Donalds men jag stod över då jag inte äter nå skräpmat mer.....
Usch vad skräpmat kan göra kroppen sjuk, det är inte bra.....
Ner till Willys och handlade det som fattades, men det var inte mycket då jag har en förmåga att lassa upp på hög så det räcker och blir över, hihi...
Båda frysarna och skafferiet är så fullt så det går inte in nå mer nu, hihi.....
Så idag har jag umgåtts med min dotter ""ännu en dag"" det är mys det....
Så mycket som vi umgås nu har vi inte gjort på många år, men det har ju som sagt haft sina orsaker förut också, tyvärr, men det är väl så när man inte ser all den täta skogen för alla träden antar jag? Nu är det skönt att få ha dom nära igen och njuta av livet tillsammans med dom igen...
Hon tycker att det är så himla skönt att jag äntligen har träffat den rätta och som också är så snäll mot dom, och vill umgås med dom, och som jag mår bra med och hos....
Hon säger varje gång när vi träffas att jag är en helt annan människa idag än vad jag har varit....
Men får man kärlek så blir man också glad eller hur?
I morgon är de redan Onsdag och vi hamnar i mitten på veckan och nästa vecka är det lov för barnen så vi ska åka och kolla på film och spela bowling med barn och barnbarn, nice och skoj ska det bli....
På Lördag bär det av hela familjen  till Borlänge för att shoppa lite igen hihi....
Pengarna ska rulla hihi.....
Det drabbar ingen fattig hahahahaha.......
Igår sa svärmor att hon ville att vi ska fira jul med dom, det gjorde vi förra året också och gud vad god mat hon gör, och kul att umgås med dom och Charlie tycker också om dom...
Så det blir så i år igen, det är mys det.....
Ja, det närmar sig mot jul igen ,och jag tycker inte att det var länge sen det var jul, snart firar jag och älsklingen 1 år som förlovade också och då blir det China och äta lite gott....
Tänk vad tiden går fort när man mår bra, mot om man mår dåligt segar sig dagarna bara fram hela tiden och man vet aldrig vad eller hur man ska kunna gå vidare, men det gäller att rycka upp sig och ta det där lilla steget som inte var så långt och gå framåt, gud vad jag är glad att mitt liv förändrades så drastiskt från ingenting till allt...
Det är upp till var och en att ta tag i sitt liv annars får man stå kvar och stampa, man kan aldrig skylla på nån annan än sig själv om man inte tar tag i livet!
Sen kan man väl inse sina misstag men tyvärr så inser man dom allt försent i livet, men då gäller det att leva det liv som man har kvar...
Var rädda om varandra och tänk på varandra, en dag finns inte nån av oss kvar.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0