Söndag igen då då....

Hej min kära blogg ännu en underbar dag i mitt liv! Vaknade vid min älsklings sida i morse och fick mysa lite.....
Lite ännu mera än i natt hihi.....
Min rara goa underbara vän som står vid min sida även om det blåser emellanåt.....
Han är det bästa som har hänt mig....
Och han är bara min....
Igår kväll kröp vi ner i soffan under täcket och myste och kollade på 2 bra filmer faktiskt, många skratt blev det också hahaha......
Idag är det kallt ute och jag har tänkt att jag ska baka en stor blåbärspaj och bjuda upp mina fina svärföräldrar på fika idag.....
Vi var ner dit igår kväll och fikade hos dom, vi tog en lång promenad ner dit i det vackra vädret hand i hand och bara myste....
Idag ska mina vinterdäck läggas om så det blir klart också....
Tjejerna har precis vaknat då jag hör dom uppepå....
Charlie har varit hemma nu i flera veckor och jag är så glad att hon trivs och vill vara hemma....
Känner mig trygg då....
Idag ringde Rylle och ville att vi skulle komma ner nån helg och hälsa på, det var ett tag sen vi träffades nu, men jag har mitt och dom sitt, dagar och veckor går så fort så man hinner inte alltid riktigt med...
Mycket olika projekt som är på gång nu och däribland tapetsering för både dom och oss, men fint blir det, så Älsklingen sa att vi måsta åka ner nån dag, det blir skoj.....
Nästa helg ska jag åka med barn och barnbarn till Borlänge och handla lite och bara ha en heldag med dom, mysigt..
Men först på Lördagen ska vi på hem-seans, spännande, älskar ju sånt.....
Älskar att umgås med min familj, jag har ju världens finaste barn och barnbarn och dom får mig att leva ett sånt härligt liv tillsammans med mig...
Jag hade inte kunnat drömma om att få tillbaka så himla mycket bra i mitt liv då jag alltid mådde dåligt förut och bara satt och var orolig varje dag och varje vecka och saknade förstås mina barn....
Men idag är jag så himla glad för det jag har, och att jag har en vän vid min sida som kommer jätte bra överens med alla och aldrig mera några bråk, utan tryggt och skönt i mitt liv.....
bara lugn och ro och kärlek som flödar både hit och dit, umgänge som aldrig förr och vänner som tycker att jag är helt annorlunda idag....
Att jag är jag igen idag, att dom ser att jag mår bra och är lycklig och dom tycker att jag är värd det efter allt jag gått igenom i mitt liv....
Ingen vill gå igenom ständiga bråk eller otrohet, alla vill väl ha nån som älskar en, och få vara glad och lycklig?
Men alla får ju inte det tyvärr.....
Vissa får nöja sig med ""slatten"" som blir över så att säga.....
 
                                               Den som inte är sann mot sig själv
                                      Kan heller aldrig vara ärlig mot andra människor
            Boven i dramat kallas för den egna ""rädslan"" som man inte kan komma ifrån
                                 Det är den som till slut förgör den stackars själen
Mata aldrig rädslan utan var sann i din egen själ så kommer välmåendet alltid att  åter knacka på din dörr....
                                                               KOM IHÅG
                     Slösa aldrig dina tårar på någon som inte ens är värd att se dig le efteråt
                                              Det du sänder ut kommer alltid tillbaka
                                                   Det du skördar får du allt sen så
                                             Det du ger , kommer du att så småningom få
 
Vissa får leva i ovisshet medans andra får leva i vishet, vissa får leva så ett helt liv och vissa bara i korta drag....
Men det är aldrig försent att hitta den rätta och alla har rätt att bli älskade och få en sann kärlek, den dagen man får det så VET man vad sann kärlek är......
Jag har fått upplevt det en gång nu och ja må då säga att detta är tamejfan kärlek på riktig nivå....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0