onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade tidigt i morse men somnade om igen, hade ont i natt så jag la mig tidigt igår, ja, ja nu är det snart vinter så kroppen tar nog ut allt skräp nu med all sin rätt och talar om att vintern snart är här igen!
När jag klev upp så satt jag på kaffe, mumma. för jag måste vakna ordentligt, jag är så himla trött idag, men antar att det är för attackerna från igår kväll...
Jag tar nya tag idag i alla fall och ser framåt som jag alltid gör varje dag....
Jag har ju världens bästaste som stöttar mig så det är toppen i alla fall...
Jag vaknar (aldrig) mer och ser att livet är på fel sätt eller trist nå mer utan jag vaknar alltid glad även om jag har min värk, och jag ler alltid när jag vaknar och är så himla glad för det som jag har....
Jag älskar mitt liv idag....
Det har jag inte gjort på många år, vaknat så glad och sett så mycket framåt...
Igår orkade jag inte skriva här, först kom dotter och barnbarn på besök och sen plockade jag lite (de lilla som jag orkade i alla fall) fast hjärtat tyckte att det var mycket när han kom hem, han tycker att jag borde vila mer än vad jag gör hihi..
Sen lagade jag mat så igår blev det min efterlängtade kassler med ris och grädde och majonnäs och ananas och riven ost, i ugnen förstås och  jag trodde Charlie och älsklingen skulle äta ihjäl sig hahahahaa....
Kul att dom tycker att jag lagar god mat, och att dom gillar den men det blev så mycket (som vanligt) när jag lagar mat så det blev några matlådor också, jag kan inte laga bara lite mat hahahahaha....'
Sen diskade Älsklingen och jag tog det lugnt ett tag, men startade en tvätt och sen var det tv som gällde, kollade lite på Hollywoodfruar och Maria är verkligen min favorit och Gunilla är inte riktigt klok....
Sen la jag mig tidigt och lyckades somna men låg en stund på Yantra-mattan för det är så skönt att slappna av på den...
Idag skiner solen ute, så man ska passa på att njuta av dom sista dagarna på hösten nu innan vintern dimper ner med sin vita snö, jag gillar absolut inte snö!
Det får gärna vara sommar och sol med värme året runt för mig, men nu längtar jag bara tills vi åker iväg till Alanya, det ska bli så himla skönt och kul förstås....
Snart ska här lagas mat igen, man måste ju ha mat för att överleva, men jag har svårt att äta just nu, men det är som det är!
Lite i taget blir väl bra antar jag......
Ikväll är det Bonde söker fru och det följer jag också absolut hihi.....
Nu ska jag njuta av denna dagen som är kvar och vänta tills Älsklingen kommer hem och man får mysa lite....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0