Mitt i veckan igen då!

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse och hade jätte fruktansvärt ont i kroppen, har vaknat i natt hela tiden och haft så ont så jag har knappt kunnat röra mig men somnat om i alla fall till slut, så på morgonen var man inte så värst utvilad om jag ska vara allvarlig!
Älsklingen frågade varför jag inte hade väckt han så han kunde vara vaken med mig?
Klev upp till slut i alla fall och tog mig i kragen med min onda kropp, bara jag kommer igång så blir det till det bättre...
Åt frukost lite senare då jag var halv-död och dotter ringde och kom förbi och lill tjejen var med, lika glad som vanligt och skrattar  mest hela tiden...
En mycket glad tjej som sagt.....
Jag gjorde mig i ordning och åkte in en sväng tills stan och hälsade på Maria, för det var ett tag sen vi umgicks nu.....
Åkte hem igen och satt mig vid bordet och rensade lire reklam och läste aftonbladet från igår, då ringde min telefon, och det var ett samtal som jag väntat på och varit nervös över....
Jag har äntligen fått min tid för min operation, gud vad skönt att få det över och att Julen inte blir drabbad i alla fall, så nu hinner jag bli bra innan ju igen.....
Är mest nervös över att när man vaknar så är man så konstig i huvet. men hon  sa att jag slipper ta lugnande om jag inte vill ha det så kanske det blir bättre sen när jag vaknar!
Älsklingen ska vara med mig hela tiden som tur är så han tar ledigt ifrån jobbet (go som han är) hela den dagen så han kan vara med mig, han är världens underbaraste karl man kan ha....
Nu är det bara att se framåt och hoppas att allt går bra.....
Igår kväll när Älsklingen kom hem hade jag gjort goda räk-mackor till oss alla och han blev så glad, åt och åt och dom var verkligen jätte goda....
Brukar överraska han på kvällarna när han jobbar sent för han är den som överraskar mig när man minst anar det, hihi..
Igår fick jag en fråga som jag inte hade trott att jag skulle få, men det tål att tänkas på kan jag lova!
Man lever väl bara en gång eller hur?
Snart ska jag se bonde söker fru och sen ska jag hämta min dotter på jobbet och skjutsa hem henne ikväll...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0