30-10-2013

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt härliga liv! Vaknade när Älsklingen åkte till jobbet tidigt i morse men jag fick ju somna om igen i min varma, sköna säng, men vaknade redan vid 8 i morse faktiskt igen och var helt utsövd....
De där äckliga teet som jag dricker 4 gånger om dagen gör faktiskt en otrolig verkan må jag säga, det både rensar ur min kropp ordentligt med allt skit som kan finnas i en kropp och det gör mig faktiskt mycket, mycket piggare, det är så himla skönt att inte behöva vara trött jämt och ständigt....
Jag har blivit så mycket bättre nu....
Men den botar och förebygger ju allt från förkylningsinfluensa till svåra sjukdomar i livet....Ett mirakelte helt enkelt....
Igår kväll borrade jag ner mig i soffan med hjärtat och vi kollade på tv och vi bara myste riktigt mycket med varandra....
Det är så härligt att få ligga tätt intill den man älskar och veta att tiden får gå hur fort den vill eller att klockan får bli hur mycket den vill men ändå veta att så har vi tiden tillsammans utan att behöva tänka på nåt annat alls...
Att man även får krypa ner tätt intill varandra lite senare och få sova tillsammans.....
Det är kärlek på riktigt det.....
Jag köpte ett par Yantra - tofflor till igår (bara för att) dom är jätte bra att gå i men ibland gör de djävulskt ont, men det är ju bara för att man har en obalans i kroppen av nåt slag....
När man har gått ett tag så går det över även om det kan göra fördjävligt ont att gå i dom ett tag i början.....
Idag har jag ingen tvätt, ingen städning och ingen disk, hahaha, allt är bara så fint och prydligt i mitt hem, allt står på sin plats precis som jag vill att det ska göra hihi....Och som jag vill att det ska vara.....
Så hemmet står och skiner så fint, älskar att ha ordning och rent och fint i mitt hem.....
Det är tur att den man också lever med är av precis samma sort, då blir det lite enklare.....Annars hade det kunnat bli lite komplicerat.....
Vissa får lära sig hemifrån och vissa inte!
Men han har ju en trygg familj bakom sig också som alltid har brytt sig och som alltid levt ihop (som man lovar, Tills döden skiljer oss åt)
Idag när Älsklingen kommer hem ska vi iväg och slänga det sista ut garaget  som vi har rensat bort på soptippen. alla gamla fälgar och däck som vi inte behöver mer då vi har köpt nytt igen....
Alla gamla prylar som längre inte behövs då vi köpt nytt igen....
I söndags var Lollo så snäll och la om alla mina däck till min bil och satt på vinterdäcken åt mig och balanserade dom på mina nya fälgar som hör till V 70 eftersom han har en egen däck-maskin, han ville inte ha nånting för det, vet inte hur jag ska kunna tacka denna underbara människa för alla goda gärningar som han gör för mig?
Jag är inte van att ha så fina vänner runt omkring mig....
Men jag brukar handla med åt han sen när jag är iväg så får han det istället..
Han är en sån fantastisk människa....
Jag har så fina människor i mitt liv idag så ibland blir jag nästan tårögd...
Det är så fantastiskt hur ett liv kan förändras bara på en enda fjuttig dag och en enda natt till nästa dag och natt från ingenting alls till allt på en gång?
Vissa har nog ändå en himla tur!
Idag lever jag med jätte trevliga och rara människor som är helt underbara i mitt liv och som aldrig nånsin bråkar, och aldrig pratar skit om alla andra och aldrig nånsin är avundsjuka  på nån annan eller elaka åt andra, vilken härlig känsla det är att bara få vara med och få uppleva så himla mycket glädje i livet, som gör en så himla glad varje dag....
Ingen som tror att man faktiskt är bättre än nån annan, fast man inte är det utan alla är bara som man ska vara (sig själva helt enkelt)
Ingen som försöker vara snyggare än nån annan och är nån annan än den man egentligen helst vill vara helt enkelt....
Man ska vara sig själv...Då mår man bäst....
Det är inte snyggheten som räknas utan det är faktiskt hjärtat inuti som räknas och hur man är som person som alltid räknas, det är det allra viktigaste....
Om man tar sitt utseende före allt annat viktigt så är man ute på hal is kan jag lova, då får man halka som Bambi antar jag fram på isen för de är hjärtat som ändå är det allra viktigaste, och är man god och snäll så blir man automatiskt fin i nåns annans ögon.....
Man behöver inte spela att vara nån annan för att man ska duga åt nån?
Då kan man skita i det istället!
Vem vill ha nån som alltid är sur och grinig och har pms jämt....
Vem vill leva med nån människa som bara har pengar och saker i huvet varje dag så fort som man slår upp sina blå ögon.....
Vem vill leva med en människa som aldrig är glad? Eller  som inte vill leva livet? Här och nu?  Eller som aldrig är nöjd med sitt liv?
Eller bara bråkar och använder bara hårda ord och inte menar det man säger.. Som Aldrig jan använda ett fint och rart ord och samtidigt mena det också?
Nej jag lever hellre med en som är snäll, rar och omtänksam, sen får folk tycka hur mycket dom vill om eller varför man går eter ett utseende..
Jag kan säga så mycket att snällheten går över i finhet! Jag tar hellre en snäll man än en elak!
Nu kom mannen i mitt liv på att vi ska köpa en  däckmaskin vi också så man har en till sen hahahahaha.....
Ja han lär väl få en då hahahaha,,,,
Nu är det bara en enda vecka kvar innan jag ska sövas och jag vill inte för jag får panik av bara den hemska tankn tanken på det, jag gillar inte ett vakna så omtöcknad efteråt....
Igår kväll när jag stod i spegeln och kollade på hur min mage har svällt så var det hemskt, men nu snart är den borta och förhoppningsvis så blir den plattare och jag vaknar igen och mår ännu bättre....
Älsklingen ska ju vara med mig hela tiden och han kommer finns där, finns ingen som är ett sånt fint stöd som han....
Han ska vara ledig ifrån jobbet med mig och ta hand om mig, helt suveränt underbar man som jag har träffat...
Dom kan man leta efter....
Igår pratade dom på radion när jag åkte ifrån stan om denna förbannade influens- spruta igen, som man inte vill ta, jo om man vil bli ännu sjukare så varsågod!
För några år sen gick man ut med en massvaccinering bara för att man hade ett gammalt influens vaccin från fågel- influensan som skulle gå ut året efter och staten ville ju inte förlora flera miljarder så de var ju mycket enklare att gå ut med en massvaccinering åt alla människor så man fick in alla pengar som man annars skulle ha förlorat, det gällde ju flera miljarder? Och det gjorde många människor ännu sjukare i andra sjukdomar än vad dom redan var innan vaccinet..
'Som tur var så nekade jag min dotter som bodde hemma då att hon absolut inte fick ta den, jag vägrade skriva under det där papperet och det är hon mycket tacksam för idag!..
Jag tänker väl inte skriva under en döds-dom för mitt barn?
Vad skulle mitt barn säga den dagen det kommer fram att mamma gav mig detta vaccin som förstörde mitt liv i framriden?
Idag har det visat sig att många, många människor har faktiskt blivit sjuka av detta vaccin, precis som jag då visste då det alltid finns folk som faktiskt vet om det eller att det finns läckor som kan berätta att den här sprutan var absolut inte bra, den var inte beprövad alls alltså så man använde oskyldiga människor som försökskaniner i hela världen med deras så kallade experiment, helt sjukt alltså...
Det skulle sedan visa sig senare att Läkemedelsbolagen hade satt en gräns på 8 månader om man inte blev sjuk då så var det inte vaccinet som man blev sjuk av.. Pytt sann, varför tror man att dom satt just 8 månader för? Jo just därför att dom visste spå himla vät att det skulle ta minst ett år innan symtomen skulle visa sig på människorna och vad vet vi vad som händer i våra kroppar efter  eller om sådär 2. 3 eller 4 år sen när vi tog den? Den kanske också framkallar cancer en vacker dag?
Fy fan vad sjukt, jag är då glad att jag inte tog den i alla fall , jag kommer aldrig att pumpa sånt skit i min kropp även om jag en dag skulle bli tvungen att dö i influensa för då är det meningen med det i alla fall.....
Det finns så mycket mygel bland allt och alla i denna värld som vi lever i idag men det gäller att vara smart och ta reda på vad som är farligt och inte idag.....
Idag gäller det att inte stoppa i sig så mycket psykofarmaka som innehåller en massa olika gifter som gör oss sjukare än vi nånsin varit, jag vet vad jag talar om för jag har varit där själv, till slut kastade jag alla mina mediciner då dom gjorde min kropp sjukare än vad jag var innan jag började med dom...
Jag gick upp 20 kilo av sånt och när jag slutade så gick jag helt plötsligt ner 25 kilo, vad berodde det på då?
Jo att min kropp var så full av gifter som vandrade i min kropp, fram och tillbaka i olika blodbanor och förstörde min kropp ännu mer och förgiftade den ännu mer, så man ska inte äta starka värktabletter eller psykofarmaka, utan det går att bli frisk ändå för det är jag ett levande bevis på, men det gäller att ja karaktär och att stå ut ett tag också...
Ingen ska nånsin komma till mig och tala om att jag ""inte Vet"", tänk för fan inte ens tanken"" om ni nu ändå hade tänkt er det?
Lek inte nån djävla Besser-Wisser om ni ändå inte vet?
För det här är nåt som jag vet och det kanske många av er skulle också ta reda på, vad kroppen gör med er som stoppar i er både det ena och det andra.....
Helt sjuka saker som många inte ens har en aning om, som penicillin tex är en massa mögel, men hallå tror man på allvar att kroppen mår bra av mögel?
Det trycker ner ens sjukdom ännu mer men det botar inte symtomen så då säger jag bara?
vad blir nästa problem och nästa sjukdom av själva penicillinet?
Ja ja, jag vet och jag vet, som tur är så ger jag inte mitt barn nån medicin i alla fall utan jag tar det på naturlig väg istället och sånt som kroppen kan hantera helt enkelt och ta vara på det goda...
Sen finns det dom som dricker alkohol i samband med medicin och blir ännu mer tokiga i skallen, hur tänker vissa människor om livet och kroppen egentligen?
Ja fast det finns ju tyvärr människor som dricker alkohol och flippar ur utan mediciner också, det har man ju också fått erfara och varit med om så det räcket här i livet, men då ska man inte dricka alkohol om man inte vet vad man gör<+
Om man inte enbart kan ha roligt med alkohol i kroppen....
På fredag ska jag iväg och heala mig, det ska bli så himla skönt att få ny energi och fylla på mina färger inför operationen.......
Nu sitter jag här hemma i min lugna vrå som sagt och bara njuter av lugnet, dottern har lov och spelar på sitt nya x-box som vi blev tvungna att köpa  ett nytt då nån snodde hennes gamla, helt sjuka människor det finns kan jag lova....
Ego- trippade och maniska....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0