Torsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse vid halv 5 och Älsklingen åkte till jobbet, och jag skulle försöka somna om igen då för jag skulle också upp och jobba till halv 8, men kunde inte somna om hur gärna jag än ville....
Klev upp halv 7 igen och gjorde mig klar för att gå iväg men det blåste så mycket så jag var tvungen att ta bilen istället.....
Kom till jobbet och alla var förvånade att jag var där, dom trodde att jag hade slutat där men var jätte glada att jag var tillbaka igen hihi...
Härlig känsla...
Det kändes så skönt att få komma tillbaka äntligen och få höra deras glada skratt och allt kul som vi har på jobbet....
Jag fick jobba med dom bästaste så det gick jätte bra....
Dom är världens underbaraste arbetskamrater som man kan ha....
Slutade halv 12  och är ganska bra för att vara första dagen efter en lång ledighet (dock inte frivillig då) men ändå, tur att Jag hade sparat undan lite så jag kunde leva ett normalt liv i alla fall, det är bra att spara så man har ibland....
Igår hämtade jag mina yantra-mattor och medicinen åt min son, så nu äter han den få se om det blir bra!
Yantra-mattan invigdes igår kväll av min karl hahahahaha.....
Laga mat tills mina 2 underbara hjärtan kommer hem ska jag också göra, så mysigt att äta ihop med hela familjen....
Tv ikväll och bara få kura ihop sig i soffan och bara få mysa lite grann är helt okej tycker jag med nån som älskar en och som man själv älskar så himla mycket......
Igår var vi ner till picabbo i Fagersta och kikade lite, dom hade flyttat till större lokaler och dom hade fått jätte mycket fint så jag fick tag i en sån där stor ljuslykta som man ställer på golvet som man kan ha både värmeljus och blockljus i och den var kanon fin så jag var tvungen att köpa den, och det blev så himla fint i vardagsrummet....
Jag älskar mitt hem som är även min borg och det blir bara finare och finare här med mycket ljus som jag älskar och som även min karl tycker är mysigt.....
Livet rullar på varje dag som går och blir bara bättre och bättre...
Jag sa till min karl förra veckan att det  blir bara bättre och bättre i våran kärlek....
Han svarade (kan det bli bättre?) Jag trodde att det jag har idag inte kan bli bättre än det är...
Han är allt för go, världens finaste man kan ha.....
Jag är en av de få kvinnor som träffat en man som är en man helt enkelt....
Och det är jag så himla glad för, han är bara min, bara min och jag vet vart jag har han.....
Det är kärlek det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0