Torsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade när klockan ringde redan vid halv 7 i morse så det var bara att kliva upp och göra sig i ordning då sonen Charlie och jag skulle på samtal till självaste överläkaren idag....
Trött var jag som attan (tycker ju inte om mornar alls), det är liksom inte min grej, men vi åkte in i alla fall, så nu är det gjort och remisser och allt blir klart så nu börjar det rulla på minsann på riktigt...
Nu ska vi gå på vuxen Psykiatrin och prata om allt det här innan han är redo för den första stora operationen...
Han ville att jag skulle vara med hela vägen så här är jag nu då förstås, ställer upp precis som en förälder ska göra.....
Sen när jag kom hem så kom dottern förbi och lilla Thilde och frågade om jag skulle med in till stan, så jag följde med henne in dit så hon köpte fodrade gummistövlar till lilla Wilma och jag beställde 2 Yantra-mattor så nu ska jag hämta dom på Tisdag..
Dom är så himla sköna att ligga på, dom gör att man stressar ner och slappnar av, och man blir så lugn i kroppen också...
Ett bra sätt att få även balans i sin kropp om man nu hellre vill det, (det vill väl alla ha)
En stress fri kropp som mår bra utan tabletter (mediciner) som förstör mer än den hjälper i kroppen eller hur?
Naturligt, naturligt ska det vara (i alla fall i mitt liv)
Gick in på Cafe Engel och träffade bästa Poppa där så vi fikade med henne en sväng, sen träffade jag min bästa vän Sanna när vi skulle gå till bilen så vi kramades och pratade lite också...
Skjutsade sen förbi Charlie i Saxdalen också och sen hem och fixade här hemma, idag har jag tvättat, dammat hela huset och torkat alla golv, hängt in all tvätt och diskat...
¨Storstädat badrummet, och sorterat lite granna...
Druckit mitt goa kaffe och bara njutit av dagen som har varit...
Häftigt så nu är det också klart inför helgen...
Då man kan bara njuta av den lediga tiden med den som man älskar, det är så härligt och mysigt...
På Lördag är vi bortbjudna på kalas hos en av Älsklingens vänner, ska bli trevligt med lite gott och att få umgås med dom...
Dom är världens mysigaste människor..
Om jag nu inte ska jobba förstås, det beror ju på det med!
Just nu har jag egen tid med mig själv men skulle vilja vara nära min Älskling men det är bra att få längta lite efter varandra ibland också,  för jag älskar han så mycket och bara mer och mer för varje dag som går, (om man nu kan älska en person så mycket mer) Hihi...
Mår så bra i hans sällskap och allt är lugnt och fridfullt hela tiden....
Pratade nyss med min största dotter som också mår lite dåligt, men hon får vila och ta igen sig nu så hon blir frisk så vi kan hitta på nåt sen tillsammans..
Jag är så himla glad att jag har mina döttrar och min son som är mitt allt i livet, dom livar upp mitt liv varje dag, jag har fått världens bästa barn och vinst på dom sista åren.....
Tänk vad så lite i livet kan förändra så mycket för en till slut?
Tänk vad man kan vinna så mycket.....
Idag har jag nog inte fattat riktigt än att det jag har gör mig så fruktansvärt glad, jag tror fortfarande att det är en dröm och att jag ska vakna och vara kvar i det som var (men det är ju inte så längre)
Det är sant att jag har fått så himla mycket i mitt liv idag!
Jag är helt säker på att man får vad man ger till slut och idag har jag fått mitt härliga liv tillbaka igen, efter många, långa år!
Jag har allt en kvinna kan önska sig, fina barn och goa barnbarn och en vän som står vid min sida i både vått och torrt som klarar av sig själv och är världens snällaste och finaste som man kan ha..
En man som är en man helt enkelt, med allt vad det innebär, ja allt en kvinna vill ha helt enkelt, snällhet och omtanke, ömhet och kärlek...
Kan man begära mer? Nej det kan man inte!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0