Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och har sovit kanon gott, klev upp och drack mitt goa te medans dottern åt sin frukost...
Det var en jobbig hel för henne att bara äta 500 kalorier u för hon kör 5-2 dieten men hon är så himla duktig, hon har gått ner 2.2 kilo på 5 dagar och det är väl kanon?
Hon måste ju gå ner nu innan hon ska opereras så nu är målet 10 kilo innan nyår och hon är på god väg...
Sen drog vi in till stan och fikade hos Anita en sväng och handlade lite, träffade en hel del arbetskompisar, kul, och sen åkte vi till Läkaren för att börja äntligen denna långa process som Charlie har väntat på och längtat så himla mycket efter...
Vi pratade med han och hon ville att jag ska vara med hela vägen fram och jag finns här hela tiden och stöttar henne hela vägen fram nu så nu hoppas jag att det går snabbt så hon slipper vänta så länge..
Nästa vecka har vi möte och sen blir det lite många,många och samtalsterapi som jag också ska vara med på, det kommer att bli så spännande att få följa henne på den här resan...
Sen har hon världens underbaraste låtsas-pappa som också finns här och stöttar...
Vi har varit ute och gått en långpromenad idag också, och det är så himla skönt att röra på sig och få frisk luft som man bara mår bra av.....
Lagat mat har jag också gjort tills Älsklingen kom hem och idag blev det ris och korvgryta som Charlie beställde hihi.....
Ja så mycket mer har inte hänt idag men ändå så ler jag och tänker på hur bra jag har det idag.....
Jag , Anita och Charlie pratade om det idag, och Anita sa åt mig att jag är så rar och trevlig idag och att jag har hittat tillbaka till mitt rätta jag igen och det är kul att höra...
Alla tycker at jag är jag idag, och vad dom har längtat efter att jag skulle bli jag igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0