Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt underbara liv! Vaknade men var trött i kroppen i morse och hade värk, men vädret är ju inte de allra bästa idag heller?
Men nya tag och vara glad att man tar sig upp ur sängen är alltid ett gott tecken på att man fortfarande lever och  att det kommer att blir bättre..
Jag ska nog inte klaga som har världens bästa barn och en helt fantastiskt underbar man bredvid min sida som livar upp min vardag varje dag!
I söndags var jag in till stan en sväng och handlade men fick åka snabbt hem för att skjutsa in Charlie till Akuten men allt gick bra trots allt och hon är lite rädd att vara ensam sen men jag är ju alltid hemma så det känns bra  för både henne och mig att jag finns här varje dag....
Idag är det mycket bättre.....
Igår var jag och Charlie in en sväng också till stan och jag landade vid Anita en sväng medans Charlie var ute och åkte med en vän, dom åt på sibylla och hade skoj, kul att hon har sina vänner för såna ska man vara mycket  rädda om...
Man ska inte glömma bort sina vänner om man har ett förhållande för dom är också jätte viktiga för det kommer en dag då man står där själv och inga vänner har för att man försakat dom en gång i livet..
Vissa lär sig och andra inte tyvärr...
Jag har i alla fall lärt mig så himla mycket på så kort tid, mina vänner är så himla viktiga för mig idag, men jag har en man vid min sida som också som livar upp mitt liv och tycker att jag ska ha tid för mina vänner så det funkar JÄTTE BRA...
Han är världens bästa som man kan ha med sig i sitt liv....
Igår kväll kollade jag och Charlie på tv och umgicks bara vi två, det var så mysigt med en riktig Mamma/dotter dag igår....
Sen fixade vi varma mackor tills älsklingen kom hem på kvällen, han tycker att han har det så bra och det är väl bra hihi...
Vi äter mycket gott och har mycket mys när vi väl umgås med varandra.....
Vi låg och pratade igår kväll när vi la oss och vi skrattade som vanligt åt allt tok, vi passar så himla bra ihop och vi har framförallt alltid kul ihop...
Vaknade som vanligt i morse av att det luktade härligt kaffe....
Igår fick jag ett samtal som gjorde mig så glad, det går framåt minsann och det är till en stor fördel i mitt liv nu, jag hänger inte riktigt med nuförtiden heller ,allt går så himla fort och det ena avverkas av det andra hihi....
Härligt precis som det ska vara, evig lycka och ha det bra....
Idag har jag också egen-tid och ska bara njuta av denna härliga dag som alltid för med sig något positivt varje dag, umgås med vänner och ha glada goa skratt som vanligt.....
På Torsdag har jag och Charlie samtal inför remissen om operationen i Uppsala då och nu börjar det rulla på lite och sen ska jag fixa mina naglar så dom blir snygga nice...
Härligt!
Ja, som sagt dagarna drar iväg fortare än man hinner med, men livet är väl bra antar jag och då ska det väl vara så!
Jag älskar min familj och min älskling så himla mycket, saknar vissa i mitt liv, men livet går vidare ändå, man måste se till det bra man har i alla fall och inte haka upp sig på det som man ""inte"" har...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0