Söndag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade och var jätte trött i kroppen med värk och allt, men minus-grader betyder allt för det tycker absolut inte min kropp om....
Det luktade kaffe när jag vaknade så det var bara att kliva upp och äta min frukost och dricka mitt goa kaffe...
Älsklingen är en tidig morgon-människa men absolut inte jag....
Speciellt inte efter en härligt mysig natt..
Fick främmande av Stefan och Victoria idag och sen äkte vi in en sväng till El- giganten och Rusta och kollade lite där också...
Lagade lite mat och idag blev det fisk i ugnen och äggsås med potatis, mumma...
Min son Charlie fick en telefon av älsklingen igår (en Samsung Galaxy  Notes), han sa att hon måste ju ha en telefon, snacka om att han skämmer bort henne va?
Hon slog ju sin i väggen när hon var arg på sin kärlek hahaha...
Ja han är en härlig pappa fast han inte har några egna barn, finns dom som har barn men inte ens bryr sig...
Jag är så glad att jag har träffat en man som han, dom finns det inte många av, utan dom får man leta efter och jag lyckades hitta en av dom få som faktiskt finns, helt fantastiskt...
En man som varje kvinna vill ha, en man som har precis allt en kvinna vill ha..
Nu är det sista dagen på denna veckan också och dagarna bara rullar förbi...
Till veckan är det mycket nya utmaningar på gång, möte på jobbet har jag och en vända till Fagersta till Picaboo och en vända till Borlänge för att handla lite julklappar till barnbarnen och sist men inte minst en seans igen, det blir så spännande för det är det varje gång då man aldrig vet vad som väntar en på en sån?
Igår fyllde en vän år så det firades hos han....
Nu ska jag krypa ner med Älsklingen i soffan och bara njuta av varandra och kolla på tv ikväll...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0